czwartek, 31 października 2013

{308-309} - Hallowen!


A miała być impreza. Tak więc kochani jestem sama. Niestety, ale to jednak nie ważne to tylko uczta graficzna.  Skromna i tyle. :/ 

Szablony:



Obraz w treści 1


Stocki:


(kliknij na podgląd, aby pobrać)

Koloryzacje:


(kliknij na podgląd, aby pobrać)


(kliknij na podgląd, aby pobrać)


(kliknij na podgląd, aby pobrać)

Mrocznego hallowen! 

{306-307}Halloween

BUUUUUUUUUUUUUU
Dzisiaj halloween
pomimo że w Polsce nie jest obchodzony dzień
znaczy się nieliczni chodzą po domach no ale rzadko kto daje cukierki
na DZISIAJ umówiłyśmy się z dziewczynami że damy wam wolne szablony związane z halloween no ale widać że chyba tylko ja się z tego wywiązałam i poświęciłam czas na te szablony a nie na robienie dla was 
nie wiem o co chodzi ale miałyśmy je przesyłać na e-maila ?
nikt mnie o tym nie poinformowła 
co cóż życie

pobierz
pobierz
mam nadzieję że się choć trochę spodobają, są mroczne ale moze nie halloweenowe 
ale ważne że są
do jutra czy soboty ! 

Dyscyplinarka

Drogie dziewczyny . Jestem na Was strasznie zawiedzona . Jedynie Nathalie P. się postarała . Pamiętacie plan , notki Haloweenowej ? Tylko dlatego , że nikt nie przysłał  materiałów , pomijając ją , nie ma jej . Mam nadzieję , że się poprawicie . Żółta kartka dla Was . Przykro mi , a Tobie Nathalie , dziękuję za pamięć :) Będę miała to na uwadze , ale resztę napisałam Ci w emailu :))

środa, 30 października 2013

{304-305} Never Say Never

Cześć!

No cóż, zacznę może od tego, że jestem kompletnie załamana, ponieważ mam skręconą kostkę. Szłam sobie z obiadu, a tu jakiś drugoklasista wyskakuje mi zza rogu i podkosił mnie i powyginał nogę we wszystkie strony. Ledwo kuśtykam. No, ale dzisiaj przecież nie o tym :-)
Mianowicie mam dla was kilka szablonów (a cóż by innego) Przepraszam, że nie wykonałam zamówień wcześniej, ale moja kochana mama wymyśliła sobie, że za dużo czasu spędzam przed laptopem (LoL xD) i zabrała mi go :C

 Zamówienie dla Shinn_x

Wiem, wiem - nie ma napisu, ale przypomniałam sobie o nim dopiero po zrobieniu szablonu, a już nie koniecznie mi się chciało (ale ze mnie leń).Mam nadzieję, że się nie gniewasz :-) Zmieniłam też zdjęcie Niny, bo tamto nie chciało mi się wyświetlić. Ogólnie nie za bardzo wychodzą mi szablony bez nagłówka, ale ten akurat mi się podoba i mam nadzieję, że tobie też.

Zamówienie dla Lucy Styles

Napis jest gdzie indziej, ale według mnie tak wygląda lepiej :-) Może nie jest do końca taki jak chciałam, ale nawet mi się podoba. Wiem, że miały być zaokrąglone rogi (i są, ale lekko), ale dodałam ramkę i niekorzystnie to wyglądało.

Zamówienie dla Lucy Styles

poniedziałek, 28 października 2013

{302-303} I need something

Hej . Bywam coraz cześciej , może nie z taką ilością szablonów jak chciałam , ale no :)  Przychodzę z zamówieniami , ale wcześniej chciałabym prosić Arcaum o kontakt ze mną , to pilne :>


Dla Sandra Radaszewska :)))




Trochę nie podoba mi się , Harry całujący z dziewczyną . Są złej jakości , dlatego zastosowałam topaz . No cóż . Może trochę zazdrosna :<< hahah 


Dla Mai N

Pobierz | Blog próbny 

Jestem z niego zadowolona . Mam nadzieję , że Tobie też się spodoba :))

Trzymajcie się ! :> 

środa, 23 października 2013

{228-301}BOM

CZEŚĆ
tak na powitanie
mam nadzieję że wszystko cacy i wgl
tak przejdźmy do rzeczy 
kilka szablonów na zamówienie
a kilka notek
SAME szablony wolne
wiem wiem SZALEJE
uhh zapomniałam dla kogo jest ten szablon przepraszam
nagłówek szablon
*najpierw pobieramy szablon i nagłówek potem wklejamy szablon następnie wklejamy nagłówek
Shawty Monix
pobierz
Caroline Storan
pobierz
Fides
pobierz

Resztę szablonów<4> dodam w następna sobotę :) albo piątek :)) 
i wtedy się bardziej wypowiem ;-;

niedziela, 20 października 2013

{226 - 227} - Mamy szanse

Video - Bremu :3

Mam wielkiego doła, tak wielkiego jak rów mariański. Wszystko się psuje i jest coraz gorzej, a ja nawet nie umiem się komuś wygadać. Dla mnie ciągle pada, ale nie będę was tym zanudzać, więc teraz równie dobrze możecie zmienić muzykę na video. To video jest jednym z nielicznych, które od pewnego czasu poprawia mi humor. Tak więc przechodzę do wolnych, zamówione pojawią się w następnej notce.    



Ten napis :/ Wszystko zepsuł :( 
Nieruchome menu.
Mój faworyt, nie wiem jak wasz. 



Postać :(  Ucięte ramie :/ 
CSS strasznie podobny do pierwszego szablonu. 

czwartek, 17 października 2013

{222-225} twerk

Wybaczcie że długo nie dodałam nowej notki z szablonami ale przyszło mi strasznie dużo od was zamówień ! jestem zszokowana i chciałabym żebyście zamawiali też u Ell ponieważ ona też robi wspaniałe szablony< oczywiście z tych nowo przyjętych> a u niej jest mało zamawiane :) 
Tak wiec przejdźmy do szablonów
dzisiaj na razie mam dla was 4 szablony 
resztę dodam w kolejnych a chcę się wyrobić :) 
Sandra Bieber
pobierz
mam nadzieję że szablon się spodobał :) nie wstawiłam drugiej kolumny ponieważ no cóż brzydko by to wyglądało :C a chyba tego nie chciałabyś, do takiego typu tła nie pasuje druga kolumna :C 
Ness
pobierz 
dodałam tutaj jeszcze kolor czerwony chociaż nie prosiłaś, napisałaś ze będą wampirami wiec uznałam że czemu nie ? 
pobierz
mam nadzieję że układ się spodobał nie miałam żadnego pomysłu ale coś wykombinowałam :)
pobierz
mam nadzieję że wszystkie sie SPODOBAŁY !
w razie jakichkolwiek komplikacji piszcie na natalia.luz26@gmail.com
do następnego postu! 

poniedziałek, 14 października 2013

Podsumowanie stażu Puchacz i Ell

Cześć. Żadko tu bywam, to źle.
muzyka

Jak w tytule , podsumowanie , troche spóźnione , ale naprawę uwierzcie mi , to nie jest tak łatwo... 


Ell: 
Ilość wykonanych szablonów:11 

Ell , twoje szablony , chodź może niewielka ilość w porównaniu do szablonów Puchacza , są świetne , ciężko było wybrać ten "najgorszy". Naprawdę , masz ogromny talent, którego nie możesz zmarnować. Twoje szablony są dociągnięte w każdym calu, nie ma się do czego przyczepić. Widać, kiedy robisz szablon o tematyce, która cię interesuje, a kiedy próbujesz czegoś nowego i czasami nie wychodzi Ci po myśli. Ale wierz mi kochana i tak jest wspaniale! 
Dlatego ja jestem na TAK i nie mam wątpliwości, jeśli chodzi o to ;)
Witamy w Fabryce Szablonów, jako pełnoprawna szabloniarka, bez ograniczeń. Teraz obejmuje Cię nowy regulamin- zapoznaj się z nim:) 

Najlepsze prace:

GRATULUJE! :))))))))

Puchacz: 
Ilość wykonanych szablonów: 34

Puchaczu, twoje prace zdarzają się słabe, nie będę Ci słodzić, ale są też takie prace, które lśnią profesjonalizmem. Jak na nie które się patrzy, myślę sobie- " Boże , jakie ja mam utalentowane dziewczyny na tej Fabryce". Dodałaś mnóstwo szablonów, wręcz ogrom. Niektóre były dobre , niektóre słabsze, ale wiesz, liczy się zaangażowanie i chęć robienia tego coraz lepiej, co widać z każdą notką. 
Ty też zdajesz ten staż! Naprawdę Gratuluję Ci talentu i tej determinacji, której ja tak potrzebowałam  ostatnich czasach, aby prawidłowo funkcjonować. 

Najlepsze prace:

niedziela, 13 października 2013

{221} - Paint My Heart


Dziś dość skromnie,ale chciałam mieć już z głowy szablony na ten miesiąc ponieważ nie wiem jak będzie u mnie z czasem. Wszyściutkie soboty i niedziele mam zajęte. Jak nie urodziny, to kino, jak nie kino to wypad do galerii, a to, że mieszkam tak jakby na obrzeżach Łodzi to trochę trzeba się natrudzić, żeby tam dojechać. Dobra mam dla was jeden szablon, prosty i jeszcze raz prosty. Mam nadziej, że wam się spodoba. 


Pobierz

Credicts: 1

Jakby co to moja kolejka otwarta :)

sobota, 12 października 2013

{214-220} Believe


Cześć! Trochę spóźniłam się z notką ale ostatnio nie mam w ogóle czasu. No ale jestem  i mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z szablonów. To może na początek zamówienia?

Dla Little Day:
http://3.bp.blogspot.com/-sukEr3Ed_sQ/UlF2PjOZy5I/AAAAAAAAAjc/DfiFMRc-R7A/s1600/zwiastania.png

Ten szablon bardzo mi się podoba *-* Mam nadzieję, że tobie też się spodoba. Css ładnie współgra z nagłówkiem. Kolorystyka delikatna. Wszystko tak jak chciałaś :) 

Dla Luna Shame:

Ten szablon, nie miałam najmniejszego pojęcia jak się do niego zabrać. Css jest pusty, jedyne co mi się podoba to gradientowe tło w poście. No, ale może będziesz zadowolona.

Dla Wiktoria Toori :

konieq` 

Do tego szablonu mam mieszane uczucia. Z jednej strony nagłówek jest taki jasny...a z drugiej coś mi w nim jednak nie pasuje.  Css nic specjalnego. Mam nadzieję że będzie dobrze służył.
 
No to teraz kilka nagłówków, jakie wykonałam ostatnio: 


Ten mi się podoba. Nie wiem czemu. Po prostu. 


To jeden z moich ulubionych nagłówków. Piękna kolorystyka, stocki i tekstury ładnie się ze sobą zlewają. 

 

Uh...aż mnie oczy rażą. Strasznie chaotyczny według mnie. Stąd napis który według mnie tutaj doskonale pasuje. 

 

No to teraz coś, żebyście się uspokoili po oglądaniu ostatniego nagłówka. Ten jest jego przeciwieństwem. Jest spokojny i ... śliczny! :)

To tyle na dziś. Do następnej notki!
 
 


{212-213} - Zamówienia

Ostatnie zamówienia, z góry przepraszam, że tyle musiałyście czekać. Nie wiem czy spodobają wam się kolory. 

Dla Claire





piątek, 11 października 2013

{210-211} Zamówienia

Zamówienie dla: Tak Biczys
Nie jest może aż tak ciemne jak szablon na mojej podstronie - to przez zdjęcia. Starałam się zrobić jak najciemniejszy - czy mi się udało? Sama oceń. Dodałam napis, wzięłam go z Twojego bloga. Mam nadzieję, że będzie dobrze. ;) Jeśli jakieś błędy będą bądź coś poprawić to pisz: morzemarzen@gmail.com


Zamówienie dla: Oshawott
 
Szablon dla mnie taki nijaki. Wiem, że taka opinia o szablonie może wyglądać trochę dziwnie, ale ja mam takie wrażenie. Może to przez niebieskowłosą... Nie wiem.  Przyznam też, że dość ciężko mi się go robiło, ale dałam radę, więc jest dobrze. Jeśli będą jakieś problemy: e-mail jest wyżej.

Dobra, i teraz jestem gotowa do podsumowania mojego stażu. ;) Dzisiaj żadnych zamówień nie przyjmuję. ; ]

czwartek, 10 października 2013

{206-209} Second

wow nie wierze że cały miesiąc na stażu przeszedł od tak! miesiąc z wami ! 
misiąc nad robieniem szablonów dla was !
 miesiąc !
 taa te 30-31 dni zeszły sobie tak..szybko. były wzloty i upadki
napisałam jak by działo się nie wiadomo co ;-;
 ładne szablony i te mniej ładne szablony 
jedno słowo wow
jutro kończy mi się staż to takie ekscytujące ! 
Dobra nie przedłużajmy już tego !
Dzisiaj dla was masz szablony :) tak !
Dla Spis Fanfiction
pobierz
i jeszcze button

Dla Jagoda Tomlinson
pobierz
Dla Vampirek
pobierz
i dla Ness
pobierz
Jeśli chcecie żebym coś poprawiła to piszcie na natalia.luz26@gmail.com :)
Ale mam jednak nadzieję że szablony się spodobały ;oo 

piątek, 4 października 2013

{204-205} Cosmic Love

Hejo . Wracam , wracam , wracam ! Narazie zamówień nie będę realizowała , zalezy których . Musiałam wróćić do tego co kocham do One Direction , bo to oni , zawsze napędzali mnie energią . Kilka dni zich piosenkami , a wena po raz kolejny wraca ! Dzisiaj cała notka dla nich , tylko i wyłącznie , chodź szablony tylko dwa :)

(podgląd po naciśnięciu)


Ładny . Robiony dla mojej siostry na bloga : love-inside-of-me.blogspot.com , ale nie robię jako zamówienia . Każdy może to ściągać :)

 (podgląd po naciśnięciu)

Jest tylko podgląd , gdyż to szablon dla mojej przyjaciółki , której bardzo dziękuję , ponieważ kilka razy chciałam zqawieszać FS a ona mnie wspierała i dzięki niej odnieśliśmy taki sukces ! :) Dziękuję <3


A więc jeszcze mały komentarz do tego , co się ostatnio działo .

~Jestem naprawdę zasmucona, że tyle ludzi , dołączyło do tej kłótni. Nikt nie chciał się kłócić, po prostu , każdemu pomyłki się zdarzają i po prostu - tak wyszło. Z Szablonownicą  już ok, spokojnie. Cieszę się, że tyle osób nas wspierało i nie kłóciło się, ale dodały ten komentarz,że są po naszej stronie. Uwierzcie! Miło się na sercu robiło czytając to :)
Chciałabym w sumie jeszcze polecić link : glos-blogsfery.blogspot.com , gdzie nijaki Kaktus, całą sytuację z Fabryką i Szablonownicą opisał. Ale no cóż, było minęło.
Nie chcąc wszczynać kolejnej kłótni, ale muszę to napisać i to publicznie jak to zrobiła Mia z LOG-u. Nigdy nie ukradłam żadnego szablonu kochana ; ) Wstawiłam na Fabrykę Szablonów moje szablony, które wykonałam, może i na stażu na Lan of Grafic, ale prawa do nich miałam, bo to były moje prace. Więc nie masz prawa nazywać mnie złodziejką szablonów. A FS nigdy nie było wyjściem awaryjnym. Założyłam tą szabloniarnię podczas stażu na LOG-u, więc jakim cudem wywnioskowałaś, że "gdy wyleciałam z hukiem z Land of Grafic, założyłam tą stronę" ? No cóż.


Cześć kochani, mam nadzieję , że do widzenia niedługo! :))


czwartek, 3 października 2013

{202-203}xoxo

Siemka, dzisiaj dla was mam niestety tylko zamówienia ponieważ no nie miałam weny na szablony wolne tak więc po co robić z przymusu? Dobra nieważnie :))
Dzisiaj mam zamówienia dla CallMeBaby i Chachi Gonzales
Dobra zaczynamy pierwszy mam dla CallMeBaby
pobierz
A drugi dla Chachi Gonzales
pobierz
Mam nadzieję że szablony dla zamawiających się spodobały :)
Na mojej podstronie po lewej stronie znajdują się ludzie których przyjmuję zamówienia :) 

wtorek, 1 października 2013

Bring me to life

Cześć! Przepraszam za moją bardzo długą nieobecność, ale wyjechałam. Dziś wracam do Was, z niezbyt dużą ilością szablonów, ale także z jednym zamówieniem. (resztę zamówień dodam w następnej notce, ponieważ reszta czekała krócej). No to zaczynajmy!

Zamówienie dla Hayley.

próba
Pobierz || Blog Próbny


Dla mnie ten szablon nie jest żadną rewelacją, a jak na niego patrzę, jestem wręcz zła, że nie zrobiłam go lepiej. Przepraszam cię Hayley, i jeżeli tylko zechcesz, żebym zrobiła go od nowa, oczywiście zrobię.

Reszta to same nagłówki, może w następnej notce dodam css do tych szablonów. Teraz nie miałam czasu.

Podgląd  
Ten nagłówek robiłam jeszcze przed wyjazdem, na spokojnie, bez pośpiechu więc przyznam szczerze że jest całkiem niezły. Jest kilka niedopracowanych elementów, ale nie jest on najgorszy.

Podgląd 
Do tego szablonu muszę koniecznie dorobić css, ponieważ mam już pomysł i będzie genialnie. No, na razie, żeby notka nie wyglądała na pustą dodaję sam nagłówek, może komuś się przyda.

Podgląd 
Jest ładny, spokojny, łagodny, a zarazem taki...smutny. Nie wiem jak to wyrazić. Podoba mi się.

To niestety tyle na dziś. Do zobaczenia w następnej notce.