poniedziałek, 14 października 2013

Podsumowanie stażu Puchacz i Ell

Cześć. Żadko tu bywam, to źle.
muzyka

Jak w tytule , podsumowanie , troche spóźnione , ale naprawę uwierzcie mi , to nie jest tak łatwo... 


Ell: 
Ilość wykonanych szablonów:11 

Ell , twoje szablony , chodź może niewielka ilość w porównaniu do szablonów Puchacza , są świetne , ciężko było wybrać ten "najgorszy". Naprawdę , masz ogromny talent, którego nie możesz zmarnować. Twoje szablony są dociągnięte w każdym calu, nie ma się do czego przyczepić. Widać, kiedy robisz szablon o tematyce, która cię interesuje, a kiedy próbujesz czegoś nowego i czasami nie wychodzi Ci po myśli. Ale wierz mi kochana i tak jest wspaniale! 
Dlatego ja jestem na TAK i nie mam wątpliwości, jeśli chodzi o to ;)
Witamy w Fabryce Szablonów, jako pełnoprawna szabloniarka, bez ograniczeń. Teraz obejmuje Cię nowy regulamin- zapoznaj się z nim:) 

Najlepsze prace:

GRATULUJE! :))))))))

Puchacz: 
Ilość wykonanych szablonów: 34

Puchaczu, twoje prace zdarzają się słabe, nie będę Ci słodzić, ale są też takie prace, które lśnią profesjonalizmem. Jak na nie które się patrzy, myślę sobie- " Boże , jakie ja mam utalentowane dziewczyny na tej Fabryce". Dodałaś mnóstwo szablonów, wręcz ogrom. Niektóre były dobre , niektóre słabsze, ale wiesz, liczy się zaangażowanie i chęć robienia tego coraz lepiej, co widać z każdą notką. 
Ty też zdajesz ten staż! Naprawdę Gratuluję Ci talentu i tej determinacji, której ja tak potrzebowałam  ostatnich czasach, aby prawidłowo funkcjonować. 

Najlepsze prace:

1 komentarz:

  1. omg *.* to takie ........ ekscytujące
    a tak wgl to dziękuje za przyjęcie do stażu i za SZCZERĄ opinię o moich szablonach :))

    OdpowiedzUsuń