czwartek, 17 października 2013

{222-225} twerk

Wybaczcie że długo nie dodałam nowej notki z szablonami ale przyszło mi strasznie dużo od was zamówień ! jestem zszokowana i chciałabym żebyście zamawiali też u Ell ponieważ ona też robi wspaniałe szablony< oczywiście z tych nowo przyjętych> a u niej jest mało zamawiane :) 
Tak wiec przejdźmy do szablonów
dzisiaj na razie mam dla was 4 szablony 
resztę dodam w kolejnych a chcę się wyrobić :) 
Sandra Bieber
pobierz
mam nadzieję że szablon się spodobał :) nie wstawiłam drugiej kolumny ponieważ no cóż brzydko by to wyglądało :C a chyba tego nie chciałabyś, do takiego typu tła nie pasuje druga kolumna :C 
Ness
pobierz 
dodałam tutaj jeszcze kolor czerwony chociaż nie prosiłaś, napisałaś ze będą wampirami wiec uznałam że czemu nie ? 
pobierz
mam nadzieję że układ się spodobał nie miałam żadnego pomysłu ale coś wykombinowałam :)
pobierz
mam nadzieję że wszystkie sie SPODOBAŁY !
w razie jakichkolwiek komplikacji piszcie na natalia.luz26@gmail.com
do następnego postu! 

14 komentarzy:

  1. Wszystkie szablony są dobrzy wykonane. Nic się nie gryzie, wszystko pasuje. ;)

    Dziękuję, ale nie trzeba było pisać o tym, żeby zamawiali i u mnie. Kto będzie chciał - zamówi. W sumie nie muszę mieć niewiadomo ile zamówień, więc taka ilość jak była do tej pory całkowicie mi wystarczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakim programie robicie szablony ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wykonuję w Photoshopie CS4, nie wiem jak reszta dziewczyn, ale nie zamieniłabym tego programu na żaden inny. ;)

      Usuń
    2. Ja od niedawna w Photoshopie CS5, naprawdę polecam.

      Usuń
    3. Ja CS6 i jestem z niego zadowolona ; ) / careline

      Usuń
  4. dziękuje, szablon jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko mam jeden problem, gdy sie wejdzie na http://last-save.blogspot.com/ wszystko jest pięknie tylko że nie widać tego napisu i nawet gdy się wezmie w dół też nie widać, trzeba by było odsunąć bardziej ale wtedy jest zbyt mała czcionka, mogłabyś coś z tym zrobić ?

      Usuń
  5. oraz napis " prolog" ( tam pod 1 rozdziałem ) jest trochę krzywo umieszczony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykle robię szablony na którym najlepiej widać TYLKO jednego posta i bez pasku nawigacyjnego :)
      +podaj swojego e-maila, bo nie chciałabym tutaj zaśmiecać komentarzami :)))

      Usuń
  6. Pobrałam szablon 222 na bloga http://attempt-fanfiction.blogspot.com/
    osoba, która go zamówiła już z niego nie korzysta

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobrałam szablon 224 (ten do bloga ze zwiastunami) na bloga - http://zwiastunowo-zwiastuny-na-zamowienie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń