piątek, 11 października 2013

{210-211} Zamówienia

Zamówienie dla: Tak Biczys
Nie jest może aż tak ciemne jak szablon na mojej podstronie - to przez zdjęcia. Starałam się zrobić jak najciemniejszy - czy mi się udało? Sama oceń. Dodałam napis, wzięłam go z Twojego bloga. Mam nadzieję, że będzie dobrze. ;) Jeśli jakieś błędy będą bądź coś poprawić to pisz: morzemarzen@gmail.com


Zamówienie dla: Oshawott
 
Szablon dla mnie taki nijaki. Wiem, że taka opinia o szablonie może wyglądać trochę dziwnie, ale ja mam takie wrażenie. Może to przez niebieskowłosą... Nie wiem.  Przyznam też, że dość ciężko mi się go robiło, ale dałam radę, więc jest dobrze. Jeśli będą jakieś problemy: e-mail jest wyżej.

Dobra, i teraz jestem gotowa do podsumowania mojego stażu. ;) Dzisiaj żadnych zamówień nie przyjmuję. ; ]

1 komentarz:

  1. Jejku, dziękuję bardzo za szablon <3 Strasznie mi się podoba, i już jest ustawiony :D

    OdpowiedzUsuń