środa, 23 października 2013

{228-301}BOM

CZEŚĆ
tak na powitanie
mam nadzieję że wszystko cacy i wgl
tak przejdźmy do rzeczy 
kilka szablonów na zamówienie
a kilka notek
SAME szablony wolne
wiem wiem SZALEJE
uhh zapomniałam dla kogo jest ten szablon przepraszam
nagłówek szablon
*najpierw pobieramy szablon i nagłówek potem wklejamy szablon następnie wklejamy nagłówek
Shawty Monix
pobierz
Caroline Storan
pobierz
Fides
pobierz

Resztę szablonów<4> dodam w następna sobotę :) albo piątek :)) 
i wtedy się bardziej wypowiem ;-;

4 komentarze:

  1. Jeju *.* Jaki piękny ♥ Wiem, że zawsze to piszę, ale taka prawda :D
    Zmieniłam nazwę z Caroline Storan na taką jaką mam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szablony! ^^ Shawty się na pewno spodoba jej szablon <333
    Jejku już się nie mogę doczekać aż zobaczę swój ten co robiłaś ostatnio jest przepiękny *_____*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku tak strasznie mi się spodobał. Bardzo dziękuję. On jest taki śliczny. Jesteś nieziemska w tym co robisz. Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję. Jest przepiękny. ♥

    OdpowiedzUsuń