środa, 11 września 2013

{142-143} Meow

Siemanko!
Jak widać jestem nową stażystką na FS, co mnie bardzo cieszy. Posiadałam kiedyś własnego bloga graficznego, ale zrezygnowałam z tego i po jakimś czasie wpadłam na FS, a tu nabór otwarty. Pomyślałam, że warto spróbować - może się uda. Hm, grafiką zajmuję się już trochę czasu, ale wiem doskonale, że nie zawsze moje szablony będą perfekcyjne i wpadające gust każdego. Postaram się wykonywać propozycje szablonów, szablony wolne i oczywiście zamówienia. Nie będę się nastawiać tylko na jedną rzecz. Jeśli będę mieć w ciągu całego stażu więcej czasu to może nawet dodam tutaj jakieś tekstury albo coś innego - zobaczymy. 
Dobra, nie będę Was już zanudzać tylko przejdę od razu do rzeczy. ;)

Szablon naprawdę bardzo mi się podoba. Jestem z niego naprawdę dumna. Gdybym miała gdzie - i nie było jego autorką - pobierałabym ile wlezie. ;) Mam nadzieję, że Wam także się spodoba.

Kryśka jak zwykle smutna i niezadowolona z życia, ale mnie się podoba bardziej w takim wydaniu jak w filmie o zespole, jak mu szło? Mniejsza z tym, ważne, że mamy szablon i też jestem z niego zadowolona.
Do szerokości całego bloga będzie trzeba dodać jeden piksel, czyli jak mamy 650 to będzie 651. ;)



Wezmę trzy zamówienia spośród wszystkich złożonych. Pozostałe zamówienia będą wykonywane na bieżąco od następnej notki. ;)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie mam swojej podstrony? Po lewej stronie jest. ;) Po prostu na stronie głównej nie ma żadnego postu, a w zakładkach wszystko wypisane. ;) Także proszę o przeniesienie zamówienia na podstronę - wymagania regulaminu.

      Usuń