poniedziałek, 9 września 2013

{139-141} You don’t know who I am

Znalezienie nowych kodów Css wpływa na mnie pozytywnie :)
Długo czasu mnie nie było. Wakacje, lecz teraz jest wrzesień i czas brać się do pracy.
Na dziś przygotowałam dwa zamówienia. To mało ale wolałam nie zwlekać.
Pyśki, jak tam szkoła ?

Zamówienia

pobierz

To jest po prostu mój faworyt. Wiem, że prosiłaś o dwa zdjęcia na szablonie, ale tak wydawało się to bardziej przejrzyste :)

everytime-i-lie
pobierz

pobierz

Można by uznać, że szablony są zrobione banalnie, ale mi się podoba ta ich prostota.
Oczywiście jeśli tobie szablon nie odpowiada postaram się zrobić inny.

Odmowa dla Shaby. Na blogu nie pojawił się button ani link do Fs.
Zamówień nie przyjmuję.

7 komentarzy:

  1. Ten prosty szablon jest przepiękny! Doskonale wiem, co Ci się w nim podoba i podzielam Twoje zdanie:D Rewelacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, ten drugi szablon wydaje się prosty, wręcz banalny, ale jest w nim coś fantastycznego. Jest piękny i okropnie mi się podoba.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, masz rację jest bardziej przejrzysty i bardo mi się podoba. Naprawdę genialny :) evertime-i-lie cudowny <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Naprawdę się martwiłam, że nie przypadnie do gustu. Cieszę się, że Ci się podoba :D

      Usuń
    2. Nie potrzebnie jest wspaniały i jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za oba <3 !!

      Usuń