środa, 11 września 2013

{144-145} #YOLO

Cześć wam !
Jak widać jestem nowa stażystką FS z czego się ogromnie cieszę ponieważ nigdy nie miałam własnej stronki graficznej czy nie dochodziłam do kogoś ponieważ no nie chciało mi się lub mieli nabór zamknięty czy coś. Jakiś czas temu znalazłam stronkę FS i zaczęłam oglądać te wszystkie prace spodobało mi się to, i jakoś ostatnio znowu tutaj wchodzę i patrze nabór otwarty więc zaryzykowałam może z tego coś będzie. Tak wiec jestem na razie stażystką i mam nadzieję że się wam spodobam. Nie będę tutaj nic pisać od czego zaczęłam grafikę ponieważ wszystko jest opisane/zapisane w mojej podstronie ! 
Mam dla was dwa szablony jeden to z elfem czy jakimś ludziem <?>

podgląd pobierz 
i z Niną Dobrev którą uwielbiam 

podgląd pobierz
nie ma to jak pierwsza wpadka na stażu =.=
Przyjmę od was trzy-cztery zamówienia na szablon :)
Przyjmuje zamówienie od:
Sandra Bieber

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za to u góry, koleżanka zapomniała się wylogować. -.-


    Szablon ciekawy. Podoba mi się CSS jakiego użyłaś tutaj. Zdjęcie tej pani troszkę słabo wyeksponowane i źle wycięte/wymazane, ale jest dobrze.
    Witam w gronie stażystów, tak w ogóle. ;)
    A mam jeszcze pytanie, gdzie drugi szablon? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt mi nie napisał że mam dwa szablony dodać : o

      Usuń
    2. "Mam dla was dwa szablony" ~ Twoje słowa

      Usuń
    3. zapomniałam dodać późno już było i ze stresu zapomniałam xd już dodaje przepraszam

      Usuń
    4. Właśnie o to mi chodziło, tylko zapomniałam napisać o tym w komentarzu. ;)

      Nic się nie stało, każdemu przecież zdarza się zapomnieć czegoś z powodu późnej pory.

      Usuń
  3. Witam Cię na stażu w FS !
    Przejdę od razu do szablonów. Szablon pierwsze jest niezwykle prosty. Patrząc realistycznie, powiedziałabym, że to tylko zdjęcie naklejone na ciemne tło. Aczkolwiek coś w tym jest, a kobieta znajdująca się na szablonie przyciąga wzrok. Szablon drugi jest taki sam. Również zdjęcie i napis. Musisz na to uważać w niektórych przypadkach, bo to za mało. Ale pomysł jest odlotowo i czuję taką aurę tajemnicy to plus. Przejdźmy do Css. Jest niezwykle prosty, ale efektowny. Idealnie pasuje do obu szablonów. Tutaj znowu plus, bo z nim nie przesadzasz.
    Mam nadzieję, że praca będzie Ci szła coraz lepiej. Widzę u Ciebie potencjał. Nie zmarnuj go.
    Życzę udanego stażu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń