środa, 23 kwietnia 2014

{391-395} Just shoot for the stars.



Byłam bardzo zaskoczona kiedy po moim pierwszym poście tutaj dostałam tak mnóstwo zamówień. Dziękuję za każde złożone:). Dziś prezentuję Wam prawie wszystkie zamówienia złożone zgodnie z regulaminem. Z jednym się nie wyrobiłam, ale w zrobię go i prześlę na maila.
Dziś także prawdopodobnie moja ostatnia notka tutaj ponieważ już w kwietniu kończy się mój tutaj, chyba,że jakimś cudem zostanę przyjęta do załogi. 
Jeżeli zamawiającym się coś nie podoba ( bo nie zawsze stosowałam się do Waszych propozycji w zamówieniach, ponieważ czasem tak jest,że lepiej to wygląda inaczej) to proszę piszcie na maila to postaram się Wam dogodzić:).
Zapraszam pooglądać szablony.








Mam nadzieję,że się choć trochę podobało.

13 komentarzy:

  1. Jejku jeśli ten z 1D jest dla mnie jest boski. Mówię szczerze tak mi się bardzo podoba. Warto było czekać z niecierpliwością. Jest prześliczny. Wszystko mi się w nim podoba i zdjęcia i kolorystyka i wszystko. Boski. Napiszę do Cibie mail'a i w miarę możliwości wstaw mi ten szablon na bloga. Wielkie dziękuję boski

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny :) Dzięki wielkie. Wyszedł lepiej niż w mojej wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, cieszę że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem ze wstawieniem szablonu. Pisałam na gg ale nie odpisujesz. Pomożesz?!

      Usuń
    2. To dziwne nic nie doszło spróbuj za chwilę ponownie

      Usuń
  4. Matko.. Strasznie podoba mi się szablon z TVD :D Tylko jakoś to zdjęcie Ian'a do mnie nie przemawia.. Nie żebym się czepiała, bo wiem, że nie napisałam jakie zdjęcie mogłabyś do tego użyć i mogłaś wybrać jakie ci się podobało.. Tylko jakoś tak nie za bardzo jestem do niego przekonana.. Jednakże szablon jest śliczny i bardzo Ci za niego dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję co do zdjęcia Iana jeśli bardzo chcesz to mogę go zmienić

      Usuń
  5. Możesz ? :D
    Nie żeby było złe, ale jakoś tak.. Nie będzie to za dużo pracy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mogę;)
      To może prześlij mi na maila parę propozycji zdjęcia które mogłoby się tam znaleźć.

      Usuń
  6. Hej! Wiem że pewnie nie przeczytasz tej wiadomość, ale potrzebuje 2 szablonów. (Pomyślisz sobie boże co za kretynka, aż 2 pojeb..ało ją?) Nie wiem może podejmiesz się tego wyzwania lub nie. Ciągle szukałam szablonów i nigdzie nie mogłam znaleźć takich jakich potrzebuję. Nagle natrafiłam na waszą stronkę i pomyślałam że napiszę. Robicie cudowne prace i naprawdę zrobiłabym wszystko jakbyś zrobiła mi dwa szablony. Pisze swoje blogi gdzie naprawdę dużo osób je czyta. ( 1 zakończony, a 2 które piszę) Więc przejdźmy do sedna. Pierwszy szablon jest mi potrzebny z Louisem Tomlinsonem i Barbarą Palvin. Natomiast drugi z Harrym Stylesem i Lily Collins. Nie będę dalej pisać jakiego koloru czy innych pierdół. Dopiero jak się odezwiesz ( Lub nie co jest gwarantowane) to podam ci konkretnie jakiego koloru itp. :) Pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam wszystkie komentarz:)
      Jeśli chcesz od nas szablon to przeczytaj regulamin , zdecyduj która szamponiarka ma zrobić Twoje zamówienie i je złóż.

      Usuń
  7. Pobrałam szablon 391
    Na bloga http://shut-up-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń