wtorek, 15 kwietnia 2014

{390} High Hopes

Cześć, siemanko i te sprawy :) ! Jak widzicie, Fabryka się zmienia z dnia na dzień, aktualnie pracuję nad nowym szablonem! Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

 Dla Emily Jenny

(PODGLĄD PO NACIŚNIĘCIU NA MINIATURĘ)

Sądze, że jest okej. 

Przepraszam, że dodaje tylko jeden szablon. Na dysku mam przygotowanych dla was około 6, ale nie mam czasu na CSS. Eh, egzaminy, święta, konkursy. Mam dość, obiecuje poprawe. 

Mam nadzieję, że wpadnicie do mnie, i do mojej przyjaciółki, zaobsrwujecie, skomntujecie. Odwzajemniamy sie :* 
Pa :**

Krótko bardzo, przepraszam.




6 komentarzy:

  1. hahaha wreszcie jest od Ciebie notka :)
    Podglądałam ją na podglądzie i miało być więcej szablonów:(
    Co do tego który się ukazał. Bardzo podoba mi się jak go połączyłaś z tłem bo ja zawsze mam z tym problem.
    A co do css to moim zdaniem jak tak bardzo zaokrąglasz roki to powinnaś dodać większy górny padding.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam nagłówek jest śliczny, ale css nie bardzo przypadł mi do gusty. :/ dałabyś radę go zmienić jeśli wytłumaczyłabym co mniej więcej chcę? Jeśli nie to możesz go oddać do wolnych szablonów, rozumiem, że możesz nie mieć czasu na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dałabym radę, ale szczerze mówiąc, nie wiem na kiedy. Jak Orbitka mówiła, miało być wiecej szablonów. Nie mam czasu na nic przed egzaminami itp. Eh, zobaczę, może dam radę zrobić coś w święta :) Napisz mi co i jak na emailu :)

      Usuń
  3. Tak szczerze (tylko się nie obraź) w ogóle mi się nie podoba ten szablon. To jest jedyny szablon w twoim wykonaniu jaki mi się nie spodobał. Po prostu nie przemawia do mnie CSS, za dużo zaokrąglenie ramek no ale to kwestia gustu. Nagłówek też nie przypadł mi do gustu.
    Mam nadzieje, że się nie obrazisz. To tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam za co się obrażać, krytyka nie jest bezpodstawna. Doceniam to, że napisałaś mi dlaczego i co Ci się nie podoba :) Nie każdemu, musi to przypaść do gustu. Ja sądzę, że jest średni. Robiony w presji, aby coś wstawić, taka jest prawda, co by tu nie ukrywać. Mam mniej czasu, ale nie chcę się rozstawać z grafiką, no cóż :)

      Usuń
  4. Ktore zamowienia wybralas ?

    OdpowiedzUsuń