niedziela, 29 września 2013

{192-194} Sorry

Cześć :)
na początek chciałabym przeprosić załogę szablonownicy za nieporozumienie 
i jeszcze załogę fs
mam nadzieję ze mi wybaczycie 
żeby już bardziej nie pogarszać sytułacji przejdźmy do szablonów
Pierwszy mamy dla Caroline Storan
mam nadzieję że zdjęcia są dobrze dobrane :) 
pobierz
Kolejny mam dla Demetria †
Kolory ciemne są, Demi jest więc chyba się spisałam :)
pobierz
 Kolejny jest wolny, z Seleną, nudziło mi się a chciałam wypróbować nowe pędzle w Ps'ie więc pomyślałam czemu nie prawda :D  
nagłówek szablon
mam nadzieję że szablony wam się podobają :) 
Przyjmuje zamówienie od CallMeBaby i Chachi Gonzales
Nowej notki spodziewajcie się w piątek bo nie obiecuje że wcześniej z powodów prywatnych

7 komentarzy:

  1. szablon świetny (jak wszystkie) dziękuję ci bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest boski :) Cały czas się na niego patrzę. Dziękuje :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest boski :) Cały czas się na niego patrzę. Dziękuje :**

    OdpowiedzUsuń
  4. W jakim programie robisz szablony?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram szablon z Seleną na bloga diary-the-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram szablon z Seleną na tego bloga: http://forbidden-love-is-the-hardest.blogspot.com/
    Tylko mam jeden problem, gdyż kiedy wchodzę na bloga szablon nie chce się załadować. Nie wiem dlaczego ;/

    OdpowiedzUsuń