sobota, 28 września 2013

{187-191} Forever Young

Cześć!
Siema!
Elo!
Dobra przejdźmy do rzeczy :) 
mam dla was cztery wolne szablony !
mam nadzieję że się jakiś spodoba, wszystkie wolne szablony zazwyczaj robię po czytaniu jakiegoś opowiadania/bloga uwierzcie duuużo ich jest tak wiec nie będę przedłużać tylko dodam co? 
Pierwsze moje """""""arcydzieło""""""" zostało wzorowane na drugiej części mojego bloga ja artystka
pobierz
Tak wiem piękne aż się wzruszyłam :""")
tutaj mamy wilka i Justina
szczerze? nudziło mi się wiec go zrobiłam i moim zdaniem wyszedł... dobrze
Ten z Seleną był tak o i inspirowany na "who says"
z nalazłam te zdjęcia w internecie i akurat przypomniała mi się ta piosenka więc czemu nie :D
pobierz
Łooo ten był zrobiony od razu po premierze do jej nowego teledysku do piosenki 23
podobała mi się tam, wyglądała ślicznie miała świetny make-up więc 
pobierz
Teraz mam zamówienie dla Caroline Storan
moim zdaniem wyszedł...dobrze tak mi się wydaje :)
mam nadzieję ze zdjęcia które są na umieszczone ci pasują :)
pobierz
I to chyba na tyle  :D
przyjmę te zamówienia co mi się spodobają :)
przyjmuję zamówienie od Caroline Storan

67 komentarzy:

  1. Oczywiście że pasują ♥ Są idealne, piękny jest ten szablon :) Dziękuje :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze pytanie. Robicie szablony na blogi które nie mają postów?

      Usuń
    2. posty nie mają znaczenia :)

      Usuń
    3. To fajnie bo założyłam bloga które zacznę pisać dopiero za jakiś miesiąc i chciałam przygotować takie rzeczy jak szablon i zwiastun. Chyba zgłoszę jeszcze jedno zamówienie. Chyba że masz mnie dość hahahah ♥

      Usuń
    4. Nie no co ty to dla mnie przyjemnosc :)

      Usuń
  2. ten z seleną inspirowany piosenką 'who says' jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, piszę do Was z niezbyt przyjemnymi sprawami. Żeby nie było to nie tylko moja opinia, ale też innych dziewczyn. Zacznę może od tych szablonów: http://imageshack.us/a/img23/2310/ipoj.png http://imageshack.us/a/img266/584/sduz.png
    To trochę nie ładnie. Piszesz, że chciałaś spróbować czegoś, czego nigdzie nie ma, a patrz http://www.szablonownica.blogspot.com/2013/09/981-983-my-soul-is-broken.html 5 dni wcześniej coś takiego było. Widzicie jakieś podobieństwa bo ja sporo i nie tylko ja. I naprawdę nie uwierzę w to, że wpadałaś na to akurat 5 dni po mnie.
    Kolejna sprawa to Wasz główny, motyw z liśćmi, hasło, gadżety w jednej kolumnie, w dodatku mają takie samo ułożenie jak u nas, nie licząc tego, że macie najpierw staże i informacje. Nagłówek w którym tak samo wykorzystałaś liście. Uważam, że to nie ładnie z Waszej strony robić coś takiego, jeśli się inspirujecie to napiszcie o tym, a nie jeszcze piszesz, że chciałaś spróbować czegoś nowego, czego jeszcze nie było, kiedy kilka dni temu było. Nie sądzę aby to był przypadek.
    Nie wiem, jak to rozwiążecie, ale tak zostać nie może.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawa z szablonem : tak chciałam spróbować czegoś innego i nie moja wina że akurat takie coś zrobiłam, po prostu nie widziałam żeby tutaj takie były i żebym kiedykolwiek takie robiłam więc czemu nie, i nie nie wchodzę na waszą szablonownicę ,mówię to szczerze kiedyś weszłam i pobrałam na mojego bloga o czym poinformowałam was ale to był pierwszy raz

      Usuń
    2. Ok, ale ale nie sądzisz, że to dziwne, że akurat wpadłaś na taki sam pomysł co ja? W dodatku jeszcze ta całująca się para, tło pod posty pod nagłówkiem. Nie uważasz, że to już nie jest przypadek a celowość? W dodatku 5 dni po mnie. Chyba, że mamy identyczne pomysły, w co nie wierzę bo nie ma dwóch osób, które mają takie same pomysły.

      Usuń
    3. Pomiędzy fabryką, a szablonem głównym na szablonownicy można zauważyć znaczne podobieństwo, nawet najeżdżając na link, nabiera on dokładnie taki sam, czerwony kolor. Widzę również, że układ prawej kolumny jest identyczny (nie wliczając stażów oraz informacji, więc nie dam sobie wmówić, że to czysty przypadek... Niestety...

      Usuń
    4. no może to i dziwne, ale ja naprawdę nie kieruję swoją "wyobraźnią" i tego jakie robię szablony, to przychodzi i już :)

      Usuń
    5. Dziwne? To więcej niż dziwne, takich przypadków nie ma. Rozumiem jakiś jeden element, ale zdjęcie całującej się pary, styl, a potem jeszcze to tło pod posty zachodzące pod nagłówek. To za dużo, tak się nie zdarzy aby dwie osoby wymyśliły to tak samo, jedna po drugiej, przykro mi, ale ja to nie wierzę i jestem pewna, że wiele osób też w to nie uwierzy.

      Usuń
    6. Mnie również jakoś ciężko jest w to uwierzyć, nieczęsto zdarza się, aby dwie osoby miały IDENTYCZNĄ koncepcję na szablon, w dodatku używając do tego praktycznie tych samych elementów (mówię tu raczej o tym tle zachodzącym pod posty). Ja rozumiem, można się inspirować czyimiś pracami, ale we wszystkim trzeba również znać swoją wartość i nie kopiować jota w jotę całego pomysłu. Nie kwestionuję, czy to naprawdę było kopiarstwo, czy po prostu identyczna koncepcja, ale zważywszy na to, że szablony od Anusi pojawiły się na 5 dni przed dodaniem Twoich prac i jeszcze w obydwóch było napisane o "czymś nowym, czego jeszcze nie widziałam", coś tu musi być nie halo. :)

      Usuń
    7. napisałaś "nieczęsto" wiec są takie wyjątki

      Usuń
    8. Pokaż mi taki, a wtedy pogadamy.
      Nie wierzę w takie rzeczy i nie ja zobaczyłam to podobieństwo, a ktoś inny mi o tym napisał, to chyba coś znaczy.

      Usuń
    9. a po drugie cały czas podkreślacie 5 dni po tym jak Anusia dodała, ten szablon był długo robiony więc nie wiem co ma te 5 dni, robiłam go tydzień ponieważ cały czas mi nie wychodziło lub jak miałam już dodać to okazało sie że blogger odmawiał mi posłuszeństwa wiec nie moja wina ze tak akurat w tym terminie dodałam tego posta z tymi szablonami ?

      Usuń
    10. Nie wierzę w to bo za dużo rzeczy jest takich samych, ja ten szablon robiłam w godzinę, a Tobie zeszło tydzień. Ale możemy zapytać większej ilości osób, czy uważają to za czysty przypadek bo ja już mam kilka, które w to nie wierzą. Za dużo elementów jest takich samych.

      Usuń
    11. Ja mam takie pytanie: gdzie Wy wszyscy widzicie te podobieństwa w tych szablonach? Ja nic nie widzę, więc nie wiem po co ta cała gównoburza.
      Ania, pokaż mi je jasno, jak na tacy, a wtedy Ci uwierzę, bo jak na razie to wszystkie Twoje zarzuty to dla mnie pic na wodę, fotomontaż.

      Usuń
    12. Po za tym szablon główny tutaj a na szablonownicy jest zupełnie inny, a to, że układ ramek jest podobny to raczej zbieg okoliczności a nie kopiarstwo. Opanujcie się z tymi oskarżeniami, bo Wam żyłki pękną od tego...

      Usuń
    13. Zobacz sobie w notkę, do której link podałam. Para całująca się, taki styl, a w dodatku tło pod posty zachodzi pod nagłówek, przypadek? Z resztą nie ja tylko to widzę. Główny, wykorzystanie liści w ten sam sposób na nagłówku, w tle, które też jest nieruchome. W dodatku, nagle hasło im się zmieniło na też z pasją, potem do tego żaróweczki, które i u mnie są, kolumna po prawej, która u nas jest po lewej, też jest przymocowana do boku, tylko, że jest ruchoma.
      Nie ja jedna to widzę i nie ja to zauważyłam.

      Usuń
    14. Tak, zastosowanie liści w ten sposób to też przypadek. Nie jestem osobą, która z byle powodu wywołuje kłótnie bo nigdy w żadnej udziału nie brałam. Po za tym nie ja to zauważyłam.

      Usuń
    15. Hej, chcę się przyłączyć do tej dyskusji.
      Najpierw chcę przeprosić Anusię. Mój błąd. Może za bardzo się zainspirowałam szablonem głównym, aczkolwiek moim zamiarem nie było kopiowanie, bo to jest iście na prostą. Jeśli bardzo Ci przeszkadza wygląd mogę zmienić szablon. Jeszcze raz przepraszam. Cenię sobie Twoją pracę i nie chciałabym narobić sobie wrogów w taki sposób.

      Usuń
    16. Rozumiem motyw liści. Jesień, jesień, liście i te pierdoły. Jednak sporo elementów, istotnych elementów jest zgodne z naszą szabloniarnią. Nie wierzę, że nigdy nie byłyście u nas, że nigdy jej nie widziałyście.

      Usuń
    17. Jesteś tu pierwszy raz, prawda? Napis na nagłówku cały czas był z pasją. ;) Zaskoczona? Ja wcale.
      Nie ty jedna znasz kod, aby tło pod posty zachodziło na nagłówek - no tego kodu sobie nie mogłaś przywłaszczyć. Wujek Google daje do niego dostęp.
      Motyw liści - czyli oskarżysz każdego, kto wykorzystuje ten motyw w szablonie, bo Ty go wymyśliłaś? Dla mnie śmiesznym jest oskarżanie kogoś, bo ma taki sam motyw - zauważ, że mimo wszystko wykorzystanie go jest inne, podobny kod CSS - bądźmy szczerzy nie masz monopolu na te kody.
      Jakie żaróweczki? Chodzi Ci o gwiazdki? Och, były tu już - tak mi przykro. ;)
      Pamiętaj, że nikt nie ma monopolu na kody CSS i każdy może sobie korzystać z nich jak chce, więc oskarżanie kogoś o kopiowanie, bo coś w ramkach jest podobnego jest wręcz śmieszne.
      Ja nie widzę żadnych podobieństw między szablonami w poście, szablonem głównym. Nie wiem, może macie inny wzrok, ale ja mając zdrowe oczy wiem co widzę i nie wmówisz mi, że są identyczne.

      Usuń
    18. Tło nieruchome dałam z desperacji. Miało być jedno kolorowe jak tło posta, acz z braku czasu wlepiłam to. Nie chciałam odgapiać :/

      Usuń
    19. Arcanum poinformowała, że inspirowała się głównym szablonownicy, dla mnie temat jest już zakończony...

      Usuń
    20. Rosemond, a ja nie wierzę w to, że nigdy tutaj nie byłaś. Na poprzednim szablonie również był ten sam napis co jest teraz, więc jaki sens jest pisać, że nawet hasło zmieniły na z pasją.

      Usuń
    21. White Robe, ja, przyznam z czystym sumieniem, NIGDY NIE BYŁAM NA FABRYCE. Poważnie, nigdy. Dopiero, gdy dostałam informację od Ani z pytaniem, czy widzę podobieństwo, po raz pierwszy się tu pojawiłam. Więc, jak widzisz - wszystko jest możliwe.

      Usuń
    22. White Robe, nie należysz do żadnej szabloniarni, więc póki co nie musisz przedstawiać swojej wersji wydarzeń.

      Usuń
    23. White Robe, sprawa Cię nie dotyczy, ja sobie porozmawiam z administratorką.
      Pewnie, że nie ma monopolu na kody, szkoda, że inni robią o to afery, a wtedy jesgteś tak bardzo po ich stronie.
      A więc odpuść bo nie z Tobą sprawę będę załatwiać.
      Co do Arcanum to nie chcę abyś go usuwała, wystarczy, ze wspomnisz, że się inspirowałaś, to wszystko czego chciałam. Nie chciałam żadnych kłótni i usuwania szablonów, ale wyszłam na tą złą.
      Nie chciałam się kłócić z Twoją współautorką, chciałam tylko się dogadać, szkoda, że nie ze wszystkimi można.
      Aha, widzisz White Robe, jednak się inspirowała.

      Usuń
    24. Tak, Arcanum się przyznała i temat jest skończony, ja nie mam do niej żadnych pretensji. Tylko oczekiwałam prawdy, szkoda, że inni zrobili ze mnie skandalistkę, chociaż nie mieli racji.

      Usuń
    25. Nie wyszłaś na złą. Doskonale Cię rozumie. Dziękuję za zrozumienie. Postaram się zmienić szablon i dopisać, że inspirowałam się Twoją pracą.

      Usuń
    26. Strawberry, nie chodziło mi o Ciebie, a o Anię. Przyczepiła się napisu, ale nie pomyślała może, że taki mógł być wcześniej? Wybacz, ale w to już nie uwierzę. Gównoburza o nic, bo skoro pisze pod postem Puchacza to niech ma sprawę do Puchacza, a nie zaraz jeszcze z szablonem głównym, który wykonała Arcanum. Jest sprawa jedna i druga, po co to łączyć?
      Jedyne podobieństwo jakie widzę w szablonie głównym to wszechobecne liście - nic poza tym. Kody css można sobie różnie łączyć - wg nie powinno się robić afer o głupi ccs.

      Usuń
    27. wtrące się. Dla mnie to wszystko jest jakieś dziwne ;) Może jest kilka rzeczy podobnych , ale od razu kopiarstwo? W jakim świetle stawiacie naszą szabloniarnię i Wasza ?

      Usuń
    28. Po co ty tutaj dyskutujesz -.- ? Nie o twoich blogach mowa. Ile razy mamy jeszcze pisać?

      Usuń
    29. Widzisz Aniu, nie znasz mnie. : ) Twierdzisz tak: Pewnie, że nie ma monopolu na kody, szkoda, że inni robią o to afery, a wtedy jesgteś tak bardzo po ich stronie.". Powiedz mi kiedy i gdzie czytałaś moje komentarze w jakiejś aferze o kodach css? Zaskoczę cię, a może nie, że nie brałam udziału w żadnej.

      Usuń
    30. Nie będę się udzielała więcej na ten temat, dla mnie sprawa jest zakończona. Wszystkie chciałyśmy się tylko dowiedzieć, jak wyglądała FAKTYCZNIE sprawa z szablonem głównym i dowiedziałyśmy się. Nie mam zamiaru wszczynać niepotrzebnych kłótni z byle jakich powodów, bo to nie o to w tym wszystkim chodzi. Nie mam nic więcej do dodania, życzę miłego wieczoru. :)))

      Usuń
    31. White Robe, sprawę z Arcanum rozwiązałam więc Twoje komentarze są zbędne. Przyznała się, że się inspirowała, a Ty ciągle mówisz, ze nie.
      Skończ to bo ja nie będę się z Tobą wykłócać bo sprawa nie dotyczy Ciebie.

      Usuń
    32. Rosemond, tak się składa, że wśród załogi jest moja koleżanka i dobrze znam tę szabloniarnię i czuję się tutaj (gdy przeglądam prace innych) jak w domu. Więc ogarnij się i skończ, dobrze?

      Usuń
    33. White Robe najwyraźniej musi wciskać swoje trzy grosze...

      Usuń
    34. Czyli co? Moja ciocia też ma tutaj się rozpisywać? To ty się ,,ogarnij". Sprawa już dawno jest skończona.

      Usuń
    35. Borze, bo mi żyłka pęknie. -.- Rosemond również.

      Aniu, ja nie mówię, że nie. Tylko chodzi mi o to, że skoro masz sprawę nie do jednej a do dwóch osób, a nie chcesz aby robiła się gównoburza, to nie lepiej było napisać e-mail?

      Usuń
    36. Nie wciskaj nosa w nie swoje sprawy, WR. Nie jesteś w załodze więc wgl nie powinnaś komentować. Szczur też może sie czuć się jak u siebie w czyimś domu, ale nikt go nie zaprasza do stołu.

      Usuń
    37. Błagam, zakończcie temat. To nie jest miejsce na omawianie sprzeczek między sobą. Ta sprawa została już wyjaśniona. Proszę już o spokój.

      Usuń
    38. Jako wolny człowiek nie mam zakazu komentowania w Internecie. Mogę komentować gdzie chcę, ok? I nie jestem jakaś WR tylko White Robe. ;) Ja nikogo nicku nie skracam, więc nie chcę aby skracano mój.

      Usuń
    39. White Robe, a skąd ja mogłam wiedzieć, że nagle osoby postronne się wtrącą z wielkimi pretensjami. Ja tylko zwróciłam uwagę, nie moja wina, ze niektórzy źle to zrozumieli.
      Ale sama podtrzymujesz tą burzę White.
      Ja kończę, sprawa jest skończona, proszę też dziewczyny z mojej załogi aby już dały spokój, nie będziemy już zaśmiecać.

      Usuń
  4. Ja napisałam Ani o twoim szablonie. Jakoś nie sądze, że nagle zaczęłaś eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze sa troche podobne moj jest bardziej geometryczny jej delikatny. No ale co z tego. Moze akurat trafilysmy na podobny szablon o podobnym ukladzie ? Czasami jest tak ze czlowiek mowi to samo w tym samym czasie wiec czemu nie moglo by byc tak samo z wyobraznia ? Wiecie co ? W tym momecie zachowujecie sie tak jakby inne szabloniarnie nie nie mogly miec troche podobnych i od razu robicie z teg wielki szum tak ? A jeszcze najlepsze ze zamiast jedna osoba mogla by mnie poinformowac o calym zdazeniu to wyskakujecie wszystkie za przeproszenm z ryjem i niewiadomo co ? Wiecie przez takie zachowanie straciliscie u mnie szacunek
    dziekuje nie bede sie wypowiadac juz na ten temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się już lepiej nie wypowiadaj i nie pogrążaj. Sądzę, że BlogSpot i prawa autorskie zrobią to lepiej.

      Usuń
    2. Skoro sie tak upierasz, że wcześniej zrobiłaś nagłówek to proszę o screen z informacją na temat pliku (nagłówka). Mnie to porpsotu dziwi, że są aż 2 przypadki takiego czegoś, więc to zbieg nie jest. Nie z ryjem. Sama zauważyłam podobieństwo.

      Usuń
    3. Widze nastepna sie przylaczyla o jak milo :D

      Usuń
    4. Amber zazwyczaj jak zrobie naglowek to go usuwam poniewaz zasmieca mi dysk :))

      Usuń
    5. Ja napisałam do Ciebie sama to się wyprałaś i dlatego dziewczyny napisały, ale żadna nie wyleciała z "ryjem". Nie obrażaj nas bo my Ciebie nie obrażamy tylko zwracamy uwagę. Nie, jeśli coś jest tylko trochę podobne to o nic nie robię szumu bo to jest taka pierwsza sytuacja więc nie rób ze mnie wielkiej skandalistki bo przez 3 lata prowadzenia bloga nie wywołałam ani jeden afery. Twoje oskarżenia w tym momencie są absurdalne.
      One nie są trochę podobne, trochę są wtedy gdy zdarzy się mieć podobny układ.
      Tak, myślimy tak samo i mamy taką samą wyobraźnię, to jest możliwe, faktycznie.

      Usuń
    6. Mam nadzieje ze ten caly spor na ten temt jest juz zakonczony i jesli uwazasz ze jest podobny a ciebie to urazilo to przepraszam. Nie chce miec wrogow

      Usuń
    7. A ja chcę? Od początku nie chciałam, liczyłam tylko na szczerą rozmowę, nawet jeśli byś się przyznała to nie kazałabym Ci usuwać szablonów. Chciałam porozmawiać między nami, ale jak widać nie można.
      Chciałam to tylko wyjaśnić.

      Usuń
    8. Jesli cie to uszczesliwi to moge usunac tamte szablony :)

      Usuń
    9. Pisałam, że nie chodzi mi o usuwanie, chciałam tylko szczerze pogadać, nic więcej. Zrobiła się jakaś kłótnia, w którą wmieszały się osoby, których to nie dotyczy i źle się stało, za co Was przepraszam bo nie to miałam na celu.

      Usuń
    10. Ja ciebie tez przepraszam

      Usuń
    11. Ok, nie było sprawy.
      Nieopatrznie narobiłam Wam burzy, a tego nie chciałam.

      Usuń
  6. Ja poproszę tak ze dwadzieścia tysięcy na możliwie najniższy procent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, ja do Careline. Chciałabym wziąć krótki urlop, wszystko napisałam w e-mailu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam trochę o kłótni z Szablonownicą, ale dla dla mnie Fabryka Szablonów jest i tak najlepsza <3 Na swój szablon czekałam może 2 dni, gdzie na innych szabloniarniach moje zgłoszenie czasami nie było nawet brane pod uwagę. Szablony dodajecie często i są naprawdę cudowne <3 Jeśli tak dalej pójdzie to Fabryka Szablonów stanie się najpopularniejsza w blogsferze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobrałam szablon http://img20.imageshack.us/img20/6764/urn3.png na bloga http://nothing-can-ever-replace-you.blogspot.com/
    szablon jest wspaniały <3 Wstawiłam oczywiście button :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co z moim kredytem? Nie mam zdolności? ;__;

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram szablon nr 3 z tej notki na bloga diary-the-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń