poniedziałek, 16 września 2013

{153-154} #BeYourself

Mam zamówienie dla Demetria †
Mam nadzieję że się podoba mi osobiście tak :) 
skromna ja 
pobierz pobierz2
Co do szablonu to podobają mi się kolory, oczywiście sama uwieeelbiam pastelowe kolory a do tego akurat pasują :)
Mam jeszcze zamówienie dla lovely
pobierz
Kolorki takie jak chciałaś ustawienie też.. więc mam nadzieję ze się spodobał i że się spisałam :)
Pierwszy raz robiłam taki układ na szablon więc mam nadzieję że się spisałam :) 
Zapomniałam jeszcze dopisać że mam dla was wolny szablon z Sel
pobierz

Niby prosty ale jednak ładny <moim zdaniem>

Nie lubię się rozpisywać bo zanudzam a po co ?! 
Przyjmę 2-3 zamówienia ale dodam w piątek :)
tak serio to nie wiem kiedy ?!
Przyjmuje zamówienie od Jelena Overboard

13 komentarzy:

  1. szablon boski <3 Nie wiedziałam że tak szybko go wykonasz : ) Miałam ci właśnie dzisiaj napisać abyś zrobiła go dwukolumnowego coś w tym stylu jak masz na swojej podstronie. Byłaby możliwość abyś go zmieniła ? Jeśli tak byłabym bardzo wdzięczna : )

    Pozdrawiam, Demetria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + mogłabyś zrobić żeby przerwa między szablonami była mniejsza. ?

      Usuń
    2. o co chodzi ? mogłabyś jaśniej ? jaka przerwa między szablonami ? + wystarczy ze pobierzesz "pobierz2" i ustawisz a będziesz miała szablon w 2 kolumnowy : )

      Usuń
    3. Jeju, chciałam pomóc, ale patrząc na jej szablon sama się zamotałam i nie wiem o co chodzi. ;)

      Usuń
    4. ja mam przerwę między postami jakieś 15 cm post przerwa post.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. nie wiem czemu ? : O wszystko powinno być ładnie ? ;o

      Usuń
    7. w poprzednim szablonie była przerwa między jednym a drugim szablonem a teraz jest już ładnie : )

      Usuń
    8. mogłabys mi podać swojego e-maila ? :)

      Usuń
  2. pobieram ten szablon z seleną na bloga http://youngandwildonedirection.blogspot.com/
    dziękuje xx i macie fajne szablony < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. MAtko ! jestem ci taka wdzięczna !
    strasznie !!! ;d
    szablon jest boski ! jestem nim zachwycona ! ;D
    to tego jeszcze tak szybko go zrobiłas 1 ;D
    aa jesteś najlepsza po porstu ! ♥
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. http://imageshack.us/a/img94/2416/9855.png na bloga http://stay-strong-demi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń