poniedziałek, 16 września 2013

{150-152} Dance is my life

Cześć kochani!

Na początek chciałabym powitać nasze nowe stażystki, Natalię i Ell. Jeszcze napomknę, że 13.09 miałam urodzinki :D
No nic, dzisiaj nie przychodzę do was z żadnym szablonem, a dwoma nagłówkami zrobionymi z czystej nudy. Oto one:
Ten taki... zielony xD Wykorzystałam tutaj teksturki bodajże z Natt-liv. Ogólnie nagłówek nie jest zły, ale mógł wyjść lepiej. I jeszcze podoba mi się, że modelka ustawiona jest w środku tego zegara czy czegoś tam :P

Hm... sama nie wiem co myśleć. Z jednej strony mi się podoba (kolorystyka i wgl), ale z drugiej jest taki jakiś nijaki. Przyznam się bez bicia, jest dość kiepski. 

Wiem, że miał być szablon dla Chachi, ale coś mi zaczęła świrować przeglądarka i nie mogłam w ogóle nic zrobić. Ale OBIECUJĘ, że będzie w następnym moim poście :-) 

EDIT:
Zrobiłam jeszcze nowy szablon na podstronę:

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba pierwszy nagłówek. :) Drugi jest dla mnie trochę przesycony, ale kolorystyka jest urocza. :) Szablon z Twojej strony też jest fantastyczny. :3 No i spóźnione życzonka, z okazji urodzin, wybacz że tak późno. ;c ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) chcialabym wprowadzic male zmiany w moim zamowieniu mozna sie z Toba skontaktowac przez email czy co ?
    Ps. Przepraszam jezeli nie powinnam tego tu pisac..:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń