czwartek, 23 kwietnia 2015

[459] Goodbye

Strasznie długo zwlekałam z tą notką, ale w końcu podjęłam ostateczną decyzję. Odchodzę ;( Nie byłam tutaj jakoś szczególnie długo. Wczoraj minęły dokładnie dwa miesiące, z czego miałam jeszcze urlop, ale naprawdę polubiłam Fabrykę Szablonów. Poznałam tutaj Careline, która jest naprawdę bardzo sympatyczną i utalentowaną dziewczyną.
Przepraszam, że muszę Cię zostawić, ale od dawna już chciałam to zrobić. Wiem, że miałaś laptopa w naprawie i nie mogłaś wykonywać szablonów, dlatego też czekałam. Czekałam i czekałam, mając nadzieję, że wrócisz, ale po tych dwóch miesiącach, postanowiłam odejść. Czuję się, jakbym była tutaj sama. Jestem początkującym grafikiem i nie potrafię udźwignąć całej FS. Nie wiem czemu, ale mam takie odczucia. Nie będę potrafiła się tutaj rozwinąć. Ostatnia notka opublikowana była przeszła miesiąc temu i gdy widzę te pustki, tak, jakby ten blog był zawieszony, umarł, tracę nadzieję i odechciewa mi się dodania jakiegokolwiek postu. Sama na pewno tej Fabryki nie odratuje, ale nie widzę kogokolwiek komu by na tym zależało. Może się mylę, nie wiem…
Pewnie będę kontynuowała moją przygodę z grafiką, ale na pewno teraz zrobię się przerwę. Potrzebuję czasu, muszę skupić się na nauce, którą w ostatnim czasie zaniedbałam. Może w wakacje wezmę udział w jakimś naborze.
Dziękuje za wspaniały czas tutaj spędzony. Chciałabym zostać dłużej, ale po prostu nie mogę, nie potrafię. Przepraszam i życzę powodzenia! Dziękuje wszystkim osobom, które miło mnie tutaj przyjęli oraz komentowali i wspierali. Na pewno nigdy nie zapomnę Fabryki Szablonów, bo przecież to tutaj zaczęła się moja pierwsza prawdziwa przygoda z szablonami ;)

I na koniec zamówienie. Nie jest idealne, w sumie mogłam bardziej się postarać, ale nie mam ostatnio weny. Ale najważniejsze, że Tobie się podoba!


Dla: Kasi

1 komentarz:

  1. Jeszcze raz bardzo dziękuję Ci za ten wspaniały szablon i za czas, który poświęciłaś na wykonanie go. Szkoda, że odchodzisz, ale rozumiem, że czujesz taką potrzebę. W każdym razie, powodzenia w dalszej przygodzie z grafiką!
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń