poniedziałek, 1 września 2014

Goodbye!

Kochani! Dodaję tego posta po to, by Was poinformować, że odchodzę z Fabryki Szablonów.
Powodem jest brak czasu a także spora dawka spraw rodzinnych. Do tego teraz zaczyna się szkoła a ja rozpoczęłam właśnie naukę w liceum.
Przepraszam Cię Careline, że muszę odejść. Nie próbuj namawiać mnie do powrotu bo decyzja już podjęta :) Mam nadzieję, że będziesz mnie dobrze wspominała.

No to tyle, nie będę tu pisała jakiegoś listu pożegnalnego. Żegnajcie! :)

Esme.

( Taki tam nagłówek na pożegnanie c; )

2 komentarze:

  1. Smutno mi...
    Jesteś wspaniałą szabloniarką ♥
    Życzę Ci szczęścia w dalszym życiu i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze wrócisz ;*
    W moim serduszku skrycie będę na to liczyła.. :c
    Jeszcze po raz ostatni podziękuję Ci za fenomenalny szablon :)
    Gdy już straciłam nadzieję pomogłaś mi wydobyć słoneczko poza chmurek <3
    Dziękuję Ci po prostu za wszystko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku dziękuję Ci za ten przemiły komentarz ♥ przynajmniej jedna osoba będzie tu za mną tęskniła ♡♥

      Usuń