środa, 16 lipca 2014

{437-439} Be proud of yourself

Cześć kochani. Widząc te wszystkie prace, które zostały wstawione na fabrykę, coś mnie wzięło i moja wena aktualnie wróciła, nie przyjmuję wszystkich zamówień, ale kilka zawsze wybiorę :)

Mam jeszcze informacje dla Was, zwłaszcza tych co zamówili u mnie lub mają zamiar. Proszę narazie nie zamawiać u mnie szablonów, od dawna mam tam bałagan, nie wiem co zrobiłam co nie, dlatego jeśli nie ma twojego szablonu poniżej, to przepraszam za zwłokę i albo skontaktuj się ze mną przez email  ilookingtoyoureyes@gmail.com albo gg- 11455817. Przepraszam tych, którzy zamówili, a niestety nie otrzymali swoich szablonów, postaram się to naprawić, obiecuję!


Zamówienie dla No. 
Szablon mi się podoba :) Jeśli nie spodoba Ci się to , że nie możesz dodawać tytułów notek, daj znać, zmienię to, chodź tak mi się spodobał ten napis pod postem, że no :)


Podoba mi się. CSS nie zachwyca, ale wszystko wydaje mi się być wporządku :) 


On już czeka i czeka, na laptopie z 3 miesiące :) 

Dzisiaj inaczej są spakowane pliki(!). Coś nie zaszwankowało z ściąganiem kopii ze stron więc są w plikach, zawartości kody html. Aby go dodać wejdź w zakładkę "Szablon", a później "Edytuj kod HTML". Usuń wszystko, co jest w tym okienku, a następnie wklej z pliku notatnika co ściągnęłeś. Następnie wejdź w Układ-> Nagłówek i dodaj nagłówek. Wszystko powinno być okej! :)





1 komentarz:

  1. Już wstawiony :)) Jest jeszcze piękniejszy niż sobie wyobrażałam :D Bardzo dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń