sobota, 3 maja 2014

Podsumowanie stażu Orbitki

A wiec witam . Mimo, że cała ta notka powinna należeć się dla Orbitki to chciałam przeprosić za moją nieobecność na FS i szczerze mówiąc, żadne zainteresowanie jeśli chodzi o to. Nie mam weny, ochoty, nic. Czasami się zastanawiam czy po prostu nie powierzyć jej komuś. Mam zrobione kilka szablonów, ale jak myślę o css, to po prostu mnie skręca. Nie wiem co się dzieje, mam nadzieję, że moja "wena" niedługo powróci, a nie będę tylko administrowała stroną!

Co do Orbitki.

Dodałaś 2 notki, gdybym nie sprawdziła ilości szablonów, powiedziałabym po prostu, że jest to kategoryczne za mało, chodź mimo, że były tylko dwie, to jest to 10 szablonów! Szczerze mówiąc, bardziej podobają mi się szablony z twojej ostatniej notki. Każdy ma coś w sobie, coś co przyciąga i po prostu krótko mówiąc, są śliczne!

Nie dałam rady wybrać jednego szablonu, który podobał mi się najbardziej. Widzisz, co ty ze mną robisz?

Fabryka Szablonow by Orbitka by OOrbitka 

Jest prześliczny. Kolory tak do siebie pasują, te dwa obrazki dziewczyny z chłopakiem, ślicznie współgrają. Css trafiony w dziesiątkę! Stwierdziłam, że lubię fiolet! :D 

Fabryka Szablonow by Orbitka by OOrbitka

Nie mam słów. Po prostu, eh, zazdroszczę. Piękny jest :c

Nadszedł czas na najgorszy szablon. Niestety, u każdego się taki znajdzie, no nikt nie jest idealny.

Fabryka Szablonow by Orbitka by OOrbitka

Nie podoba mi się. Może to tylko moje odczucie, moja opinia. Ten HP tam w ogóle nie pasuje. Po prostu ten obrazek, zepsuł cały szablon. 

Jak zawsze dopowiem swoje trzy grosze.

Jako szabloniarka jesteś osobą typowo perfekcjonistką. Piszesz do mnie za kazdym razem, czy możesz wstawić notkę, czy z czymś nie blokuje. Naprawdę, to jest doceniane. Masz ten "dryg" do szablonów i widać, że chcesz się rozwijać. Twoje szablony są coraz lepsze, zazdroszczę. Z prywatnej strony jesteś bardzo miłą, pogodną dziewczyną. Mówi to młodsza od Ciebie! Można z Tobą porozmawiać nie tylko o szablonach, ale nawet nasz dzisiejszy temat o naszym ukochanym kraju pachnącej Cebulandii! Haha :D 

Dlatego iż ponieważ bo, chciałabym abyś została z nami i rozwijała się u nas. 

Lofki, kisski, przytulaski :*
(słodko)

3 komentarze:

  1. Hahaha jestem i dziękuję za przyjęcie.
    Co d najgorszego szablonu sama uważam,że ten takowy nie jest ze wszystkich bo mianem najgorszego zdecydowanie bym obarczyła ten szablon; http://oorbitka.deviantart.com/art/Fabryka-Szablonoaw-by-Orbitka-449617276?ga_submit_new=10%253A1398285976 jest ochydny i teraz szczerze żałuję że go tutaj wstawiłam. A co do postaci z tyłu to miała wielki problem żeby ich tutaj wstawić bo maił być a ja zupełnie nie maiłam koncepcji jak?
    Perfekcjonistką raczej nie jestem tylko strasznie upierdliwa bo zawsze muszę mieć wszystko czarno na biały.
    Życzę Ci z całego serca aby Twoja wena wróciła. Bo aż żal.
    Chyba wszystko co chciałam napisać, a może nie jest już strasznie późno a ja tyle czekałam bo przecież obiecałaś że podsumowanie będzie "dziś" (w sensie wczoraj) ale 2 minuty spóźnienia wybaczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dostanświetne na staż, Orbitka! :) Cieszę się, że z nami zostajesz, bo robisz naprawdę świetne szablony :D według mnie twoim najgorszym szablonem był ten:http://oorbitka.deviantart.com/art/Fabryka-Szablonoaw-by-Orbitka-449617276?ga_submit_new=10%253A1398285976. Wydaje mi się, że postacie są dziwnie wycięte i rozciągnięte.
    Na szczęście o wiele więcej jest twoich prac, które mi sie podobają :D najlepsza z nich to niewątpliwie ta:http://oorbitka.deviantart.com/art/Fabryka-Szablonow-by-Orbitka-442980988, ta:http://oorbitka.deviantart.com/art/Fabryka-Szablonow-by-Orbitka-442987009 , oraz ta:http://oorbitka.deviantart.com/art/Fabryka-Szablonow-by-Orbitka-443123980 .

    No cóż, nie bede się rozpisywać, w każdym razie cieszę się, że z nami zostałaś i mam nadzieję, że nie prędko od nas odejdziesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się ogromnie cieszę, że przeszłam staż i również mam nadzieję iż zostanę na długo, a załoga i Fabryka ogromnie się rozwiną:)

      Usuń