czwartek, 29 maja 2014

Notka Tematyczna "Na podstawie książki"


Cześć kochani. Przepraszamy, że naszą nieobecność ale starałyśmy jak najlepiej przygotować do tej notki, która jest dla Katalogu Graficznego. "Na podstawie książki"- ciężki temat nie powiem- nie wiedziałyśmy jak to zinterpretować, chodź mam nadzieję, że to co zrobiłyśmy nawiązuje w pewnym sensie :) Pomyślałyśmy o książkach, na podstawie których powstały filmy. Żałuję , że niektórych książek nie wyreżyserowano... No cóż :)

Znowu zawiodłam. Orbitka zrobiła tyle ślicznych szablonów, a ja tylko 1. Eh.  To nie z lenistwa. Nie to nie o to chodzi. Naściągałam tyle stockow, tekstur, a nie mogę nic skleić, przepraszam.

(careline)
(orbitka)

(orbitka)

(orbitka)

(orbitka)

(orbitka)

(orbitka)




20 komentarzy:

  1. Szablony są bardzo ładne tylko wydają się trochę za mroczne. Dziewczyny niedługo zacznie się lato :D spróbujcie zrobić coś wesołego i pstrokatego, żeby patrząc na nie można się było uśmiechnąć i zacząć marzyć o wakacjach :D Mogłabym dać wam linka do pięknych jasnych teł na blogi itd napiszcie tylko u mnie pod postem to wam powysyłam ;) Macie duży potencjał, tylko pobawić się trzeba kolorami :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem szablony są ś-w-i-e-t-n-e! Może i nie są aż tak wakacyjne, ale no cóż. są noo takie 'kolorowe' ;p jednym słowem bardzo mi się podobają:))
    mogłabym wiedzieć jaki jest kod w 4szablonie? bo od ostatniego właśnie takich poszukuję. byłabym wdzieczna bardzo c;
    pozdrawiam merry (przepraszam że z anonima) p.s uwielbiam tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha wakacyjne, wakacje jeszcze daleko,a kiedy przynajmniej ja wykonywałam szablony były dalej niż bliżej:).
      Na co chcesz poznać kod(sprecyzuj bardziej)

      Usuń
  3. Waszych szablonów to są całkiem niezłe. Ale mam kilka zastrzeżeń.
    1.Szablon Careline jest naprawdę śliczny. Wszystko ze sobą współgra. Kolory są świetne, tak samo zresztą jak zdjęcia. Napis w porządku. Po prostu przepiękny szablon, kochana <333 Normalnie zakochałam się w nim!!! Szkoda, że nie zrobiłaś css, ale grafika jest niesamowita. Oby tak dalej ;* Życzę ci weny, uśmiechu na twarzy oraz miłej pracy podczas wykonywania zamówień.
    2. Szablon Orbitki… Hm… css jest dobry, a mogłabym powiedzieć, że świetny. Wszystko śliczne pasuje tylko przydałoby się popracować trochę nad grafiką. Zdjęcia i tekstury są naprawdę niezłe tylko sposób w jaki to wszystko łączysz… Nie widać tego dokładnie na tym szablonie, ale na innych jest to bardziej widoczne. Wszystko jest dobrze, tylko zdjęcia trochę ze sobą nie współgrają.
    3. Tu to widać dobrze. Postacie kompletnie nie padują do tła. Napisy są dobre, tylko te zdjęcia. Za mało Stocków, nic ze sobą nie pasuję.To wygląda tak jakbyś nawaliła tekstury, a potem tylko wkleiła zdjęcia. Myślę, że przydałaby się jakaś koloryzacja czy coś, co by połączyło to wszystko w cudowną całość… ;)))
    4. Ooo tutaj już widać poprawę. Widać, że nie jest tak po prostu wszystko napaćkane. Już można dostrzec estetykę. Gratuluję!!!
    5. Ten nagłówek jest całkiem spoko. Nie będę się już tutaj przyczepiać.. ;)
    6. Tu już jest trochę gorzej. Zdjęcie nie są dobrze wymazane. Musisz nad tym popracować bo to jedna z podstawowych rzeczy, żeby grafika wyglądała estetycznie i fajnie. Postaraj się łączyć elementy w jednolitą całość.
    7. Napis jest w porządku choć wydaję się zbyt długi. Powinien być on krótki, ale nie będę już w to wnikać. Tak jak już wspominałam zdjęcia modelki/modela się nie łącza. Spójrz tylko na lewy górny róg. To zdjęcie w ogóle z niczym się nie łączy. Dobra, może skończę już te swoje negatywne oceny i w końcu powiem coś dobrego? Wiem, co sobie pomyślisz. Ale jędza…Myśli sobie, że kim ona jest? Cóż… nie obchodzi mnie to, ale nie jestem tu po to, żeby Cię obrażać, lecz ci pomóc. Sama kiedyś wykonywałam szablony, ale obecnie nie mam już czasu na takie rzeczy. Znalazłam nową pasję i poświęcam się tylko jej ;)… Wiem, że trudno jest zacząć, ale naprawdę jesteś na dobrej drodze. Css jest tutaj przepiękny. Wszystko jest cudowne i to mnie cieszy. Widać, że nie masz nim problemów, ale za to inaczej jest z grafiką. A uwierz mi jest ona najważniejsza w szablonie. To właśnie na niej powinnaś się bardziej skupić, a potem potrenować z css.

    Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazisz i życzę ci powodzenia! W końcu nabierzesz tej wprawy po wykonania wielu zamówień i sama będziesz się z tego powodu uśmiechać. Życzę ci wytrwałości i weny oraz życzę powodzenia, kochana ;*
    A tak poza tym to lepiej zrobić jeden, ale porządny szablon niż dziesięć, tak jakby "nie dopracowanych"! ;**
    // Alicja ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...Co do Waszych szablonów to są całkiem niezłe*

      Usuń
    2. W żadnym razie nie pomyślałam sobie 'jędza" :). Cieszę się że napisałaś do nie ten komentarz bo mogłam się dowiedzieć czegoś nowego o moich pracach,tego czego ja sama nie wiedzę, a inni może wstydzą się mi tego powiedzieć. W internecie trzeba odróżniać zwykłe "heiterstwo" od konstruktywnej opinii i wyrażenia swojego zdania, a ten komentarz jest najlepszym przykładem tego.
      Więc bardzo dziękuje, za tak obfity komentarz, ciesze się, że choć trochę się podobało i obiecuję wziąć Twoje sugestię pod uwagę gdy będę tworzyła nowe nagłówki.
      Liczę na to, że na tym jednym komentarzu się nie skończy i nadal będziesz spoglądał krytycznym okiem na moje prace.

      Ps. Chyba pomyliłaś numeracje :)

      Usuń
    3. Nie wiem choć jest tą możliwe ;cc Bardzo się cieszę, że nie bierzesz sobie tego tak bardzo na poważnie do serca, a jak zobaczyłam twoje prace to od razu pomyślałam, że masz wielki talent dziewczyno! Wystarczy tylko trochę nad nim popracować i myślę, że każdy będzie chciał zamawiać u ciebie szablony. Życzę powodzenia i czekam na twoją następną notkę...

      Pozdrawiam gorącą!!! No i oczywiście dobrych a nawet wzorowych ocen na świadectwie ;* '// Aluśka

      Usuń
    4. To nie tak,że nie biorę tego do siebie, oczywiście że tak ale jako rady które pomogą mi doskonalić się w tym co robię. Dziękuję za miłe słowa mam nadzieję ze moje prace będą coraz lepsze zwłaszcza,że siedzę w grafice chyba najkrócej ze wszystkich dziewczyn:)

      OooO oceny by się przydały,pracuję nad nimi gorąco (chociaż wiem że one nic nie znaczą i w niczym mi nie pomogą),ale dziękuję:)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że udzielam się zamiast autorek bloga, ale wkurzają mnie takie osoby jak ty. No do cholery ileż można! Myślisz, że jak tylko pstrykniesz palcami to wszyscy ci na zawołanie przylecą wołając i kłócąc się kto ma wykonać dla ciebie szablon. Na świecie mamy 7 miliardów ludzi i nie mogę uwierzyć, że inni potrafią wejść w zakładkę 'regulamin' i go przeczytać, ale jak widać niektórym nawet tyłka się nie chcę ruszyć! Przepraszam za moją chamskość i wredność, ale coś mnie ściska, gdy czytam takie wypowiedzi. Każda osoba ma swoje obowiązki,pracę czy szkołę, a ty jak gdyby nigdy nic przychodzisz sobie tutaj i uważasz się za pępek świata... Ciesz się, że w ogóle istnieją osoby, które chcą robić dla nas szablony i poświęcają dla nas czas. Myślę, że należy im się choć trochę szacunku, a te zakładki (uwierz mi,kochana) nie służą wyłącznie do ładnego wyglądu ;cc

      Usuń
    2. Drogi Anonimku, zdziwiłbyś się, bo akurat przejrzałam cały blog, głównie w poszukiwaniu kontaktu typu adres e-mail, jeden znalazłam, ale ten adres według twórców jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą zostać współtwórcami bloga. Wchodziłam w zakładkę "Propozycje", ale tam osoby wpisywały tylko tematy do szablonów typu "poproszę coś związanego ze sportem". A nie wiedziałam w czyjej podstronie skomentować, jest mi zupełnie obojętne kto to zrobi. Z góry przeprosiłam, tłumaczę że jestem zielona, ale i tak zawsze znajdzie się jakiś robaczek, który musi psuć.

      Usuń
    3. Jak tam żadnych przeprosin nie widziałam... Pfff... zechciało ci się wejść w zakładkę propozycje, a w regulamin już nie? Rączka cię rozbolała?
      Jak czytałam twój komentarz, to się po prostu lałam. Weszłam w propozycję i co? Myślałam, że znajdziesz tam kontakt i może jeszcze napis: "Śmiało proszę pisać, z przyjemnością wykonam szablony dla osób niecierpliwych bez kolejki! Nic nie robię przez cały dzień tylko czekam aż ktoś w końcu coś do mnie napiszę! Nie mam prywatnego życia i poświęcę się dla was rezygnując z niego, dlatego jeszcze raz mówię, że waćpanie, które nie lubią czekać, proszę pisać na ten oto e-mail który umieszczony jest pod spodem. Do zobaczenia"....
      Nie wiem co napisać, bo cóż może znajdować się w propozycjach jak nie propozycję na szablony... Nie bedę schodzić do twojego poziomu (bez urazu) dlatego dostawię to bez komentarza! ;*

      Usuń
    4. Nie mogę uwierzyć w to jak można być takim trollem. A po drugiej stronie monitora pewnie zakompleksiona nastolatka. I jak tu z taką dziewczynką rozmawiać? Tłumaczyć wszystko raz jeszcze? Odpowiedź prosta: nie, nie denerwuj się, zlej ją ciepłym moczem...

      Usuń
    5. Hahaha...bo tam na pewno siedzi dojrzała osóbka (zwłaszcza taka, która ma pewnie 11 lat, bo kto mówi "zlej ją ciepłym moczem" ;))
      A tak poza tym skoro już jesteś taka dojrzała i niczego się nie wstydzisz to dlaczego usunęłaś komentarz? Czyżby już żałowała, że nie zajrzałaś do zakładki "regulamin" a może...Może chciałaś wyjść na taką odważną i super "cool", więc postanowiłaś usunąć pierwszy komentarz, żeby nikt nie wiedziała co tam szanowna madam napisała, ale oczywiście do kłócenia się pierwsza!
      Szkoda, że nie ma naszego głownego komentarzyka, który wywołał naszą kłótnię. Przynajmniej mój coś tam trochę zdradza, ale to nic w porównaniu z tym co tam napisałaś.... Nie wiem czy wiesz ale to brak szacunku do osób, które tutaj pracują. Ja od razu wywaliłabym cię na zbity pisk!
      Do zobaczenia, „panno dojrzała”

      Usuń
    6. Od początku przyglądałam się skrycie tej dyskusji, ale jakoś nie chciałam mieszać się do tego sporu,ale po ostatnich wyzwiskach muszę zareagować.
      Dziękuję anonimowej osobie za wyjaśnienie Fibby coś niecoś o "polityce" tego bloga. Mogłaś to jednak zrobić w sposób bardziej przyjazny,ale oczywiście rozumiem Twoje zdenerwowanie i całkowicie Cię popieram.
      Co do Fibby także rozumiem,że mogło być coś niejasnego, więc powiedz co sprawiło Ci problem, czego nie mogłaś odszukać, na jakie pytanie blog Ci nie odpowiedział,a razem z dziewczynami postaramy się to poprawić bo blog stworzony jest dla Was.

      Na przyszłość proszę obie strony o nieobrażanie się nawzajem,aby dyskusja była bez wyzwisk i chamskich wypowiedzi bo to burzy przyjemną atmosferę jaką chcielibyśmy,aby tutaj panowała.

      Usuń
    7. Najmocniej przepraszam, że tutaj tak wparowałam "niczym tornado", no ale przecież nie tak trudno jest wejść w zakładkę "regulamin". Dziwi mnie tylko jedno. Dlaczego jedni potrafią, a inni nie? Są osoby, którym zależy, ale są także osoby, którym nie zależy... Wiadomo, bo każdy chciałby szablon pierwszy dostać, ale istnieją pewne zasady. Nie chciałam tutaj nikogo wyzywać czy coś, ale nie rozumiem po co to tutaj pisać,.. Jasno i wyraźnie jest napisane wszystko w regulaminie i każdy kto UMIE czytać wszystko napewno zrozumiał i nic nie sprawiło mu trudności. Są zakładki/podstrony osób/autorek, gdzie można składać zamówienia? Są! Nie wiem czego jeszcze tutaj więcej potrzeba (no oczywiście oprócz mózgu i chęci)....
      Nie będę sie już tutaj więcej mieszać, więc do zobaczenia (może) ...
      Nie wiem co tu by jeszcze napisać, bo nie chcę nikogo obrażać, więc chyba lepiej będzie jak po prostu niektóre sprawy przemilczę ;ccc

      Usuń
  5. czy mogłabym zapytać kiedy pojawi się nowa notka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyreżyserować można film. Nie książkę. Film na postawie książki to adaptacja.

    OdpowiedzUsuń