sobota, 8 marca 2014

Factory Day #2

Siemka wszystkim! Nie wiem czy wiecie czemu nagle wpadł pomysł na kolejną odsłonę Factory Day. Nie to nie dlatego, że mamy 8 marca i jest Dzień Kobiet, to było by bez sensu prawda? :) Równo rok temu, postanowiłam założyć tą stronę. Dokładniej 6 marca, ale to wypada czwartek i ciężko było by to zorganizować. No cóż. Równo rok temu postanowiłam spełnić swoje marzenie. Mieć własną szabloniarnię, po pewnym nieudanym stażu, nie wnikajmy. Chciałam mieć chociaż 10 zapalonych czytelników mojego bloga. Moje pierwsze zmartwienia, czy będę miała zamówienia, czy ktoś będzie komentował, czy ktoś kiedykolwiek tu wejdzie czy ktokolwiek będzie chciał współpracować ze mną. A wiecie co? Wszystko przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Nigdy nie sądziłam, że tą stronę odwiedzi 60 000 osób... Rozumiecie to? 60 000 wyświetleń w jeden okrągły rok. Nie sądzę, że był on prosty. Doskonaliłam się we wszystkim czym mogłam. Szperałam w nowych stockach, teksturach i nie tylko. Oglądałam masę szablonów innych i chciałam aby były chodź odrobinę dobre jak ich. Nadal nie są, ale nikt nie kończy jeszcze z Fabryką! Halo, halo. Jest cudownie. Pierwsza stażystka, pierwsza osoba, która chciała ze mną to prowadzić i strasznie mnie wspierała. Arcanum. Utalentowana, świetna, uwielbiałam ją i jej szablony, a CSS to magia! Później masa innych stażystek, które zostawały dłużej. Teraz- może nasz skład jest mały to nie znaczy, że słaby. Mamy Esme, która jak dla mnie jest mistrzynią CSS-u i Bellę, nową stażystkę. Dziękuję Wam bardzo za to wszystko, za tyle zamówień. Przepraszam, że niektórym musiałam odmówić. To nie dlatego, że mi się nie chciało, tylko mi coś nie wychodziło, a byle szajsu nie oddam w internet. Co to to nie! :) Przynudzam, eh, Careline, jak zawsze. Zapomniałabym, dziękuję też za 3 miejsce w najlepszej szabloniarni Lutego! Zaszczyt! Ktoś może powiedzieć, że 23 głosy to mało. Dla nas to ogrom, za który bardzo dziękujemy. Jest już nowa sonda, mamy nadzieję, że będziecie głosować! http://sonda.hanzo.pl/sondy,221355,V6ZE.html Factory Day uważam za otwarte! W ramach tego dnia, została otwarta nowa Galeria Fabryki Szablonów z jakże cudownym szablonem od Esme. Mamy nową koleżankę w ekipie! Od aktualizowania i poprawiania strony, serdecznie witamy i życzymy sukcesów!

Zamówienie dla Brooklyn Catherine



Chciałaś kwiecisty, jest kwiecisty. Miał być jasny- jest jasny. Jest ubogi w css, chodź nie mówię, że jest źle. Nawet mi się podoba, czekam na twoją opinię! :)



DARMÓWKI, DARMÓWKI, DARMÓWKI!

Na dzisiejszym Factory Day postanowiłyśmy wykonać szablony z następujących kategorii:

-One Direction
-Harry Potter
-Igrzyska Śmierci

Mamy nadzieję, że te kategorie Wam odpowiadają! :)

ONE DIRECTION
Pobierz Blog próbny



Mam jeszcze taki szablon :
Ale coś mi kody nie działają :c wyszło taki, bez żadnych kodów css, nie wiem, po prostu się na mnie obraziły :/ 
http://cosnowegochybasieuda.blogspot.com/



IGRZYSKA ŚMIERCI



  
Podgląd

(to jest Isabelle Fuhrman, aktorka która zagrała Clove w Igrzyskach Śmierci) 



HARRY POTTER




http://static.pokazywarka.pl/bigImages/2748391/10594141.jpg?1394048105 


http://static.pokazywarka.pl/bigImages/2750615/10604317.jpg?1394125451


OCZYWIŚCIE STOCKI :)



KOLORYZACJE


TUTORIALE
http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2014/066/6/9/instrukcja_by_adelereadlike-d799mpi.png

14 komentarzy:

  1. jest piękny, idealny delikatny, subtelny, dziękuje, jest marzeniem, spełnionym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Brooklyn, moj laptop jest w naprawie, mam wolny tylko telefon, moglaby, prosic zebys, po tym jak podam Ci haslo i login, sama dodala go namojego bloga?

      Usuń
  2. mam problem, nie wiem jak mam pobrać szabln

    OdpowiedzUsuń
  3. Klikasz pobierz :) a jesli chodzi ci o haslo to regulamin :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon z zamówienia ma świetny nagłówek, prześliczny. I ten napis!
    Najbardziej podoba mi się część 1D i Igrzyska. Prace z Potterem w ty wydaniu jakoś mi przypadły do gustu.
    Najbardziej podobają mi się nagłówki z Harrym i pierwszy z Igrzysk.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo się przejęłam, że aż się powtórzyłam.
      Udany FactoryDay!

      Usuń
  5. Fantastyczne szablony. Bardzo mi się podobają.. Ciesze się, że odnalazłam tę szabloniarnię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, ten drugi szablon z Igrzysk Śmierci (o ile się nie mylę) nie jest za linkowany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nie jest szablon tylko nagłowek ;) wystarczy ze zapiszesz zdjecie u siebie na komputerze i juz mozesz go wstawic na bloga :D

      Usuń
  7. Pobieram szablon http://tresdfghjmkpoiuy.blogspot.com/ na bloga http://misiltoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobrałam szablon pierwszy z Harrym Stylesem na bloga: http://dirty-love-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń