sobota, 7 grudnia 2013

{330-333}The Monster


Ann.
pobierz
Kasia Nieważne
pobierz
Pałcia yo
pobierz
Little Rihanna
pobierz
Wow, nie wiedziałam jak zacząć, za dużo was zamawia u mnie szablony! Nie chodzi mi o to że to mi przeszkadza bo się z tego BARDZO cieszę, ale mnie to...dziwi? Tak.Więc mamy kolejne cztery przepraszam że czekaliście na to 2 tygodnie ale no cóż musiałam trochę odpocząć w końcu nie jestem maszyną i niektórzy z was powinni do tego przywyknąć, i proszę o niepospieszanie mnie typu "kiedy notka" po sama nie wiem w każdej chwili może mi coś wypaść i nie dodam.
Uff, tak więc kolejna notka już niedługo ponieważ mam zrobione już nagłówki wystarczy szablon zrobić :) czego najbardziej nie lubię ponieważ to jest najbardziej męczące (leniuch) 
Mam nadzieję że szablony się podobają, gdyby były jakieś ważniejsze uwagi to na e-maila natalia.luz26@gmail.com :)

5 komentarzy:

  1. Szablon jest wspaniały! Dziekuje ci za niego bardzo! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam by się spytać, czy doszła wiadomośc ode mnie w sprawie szablonu?

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny szablon, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń