wtorek, 26 listopada 2013

[329] - Where Are You Now


Nie istnieje, nigdy nie zacznę żyć normalnie dlatego moja kolejka zastała zamknięta. Nie mam ochoty na nic kompletnie, ale widząc, że u nas jest tak pusto postanowiłam coś dla was stworzyć. To tylko jeden szablon, ale dla mnie znaczy poświęcenie, ponieważ ... nie umiem normalnie funkcjonować.  



Szablon z Lermanem, potrzebuje ktoś?
Może jest za bardzo prosty.


But trying to move on only hurts
 It's once default, and two in reverse
 But since the moment I let you leave

5 komentarzy:

  1. no proszę cię jest idealny! uwielbiam twoje szablony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten szablon jest kjdaslfsmaslkdmfklas *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki problem. Mam pytanie, gdzie są buttony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu ale podstrona button zniknęła w tajemniczych okolicznościach xD postaram się to naprawić a na razie tu masz link: http://fabrykaszablonow.blogspot.com/p/button.html

      Usuń
  4. Pobieram szablon nr.144 na bloga http://unfabulous-goes-down.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń