sobota, 2 listopada 2013

{310-313}pssssssssst

Hola !
Nie chce mi się rozpisywać 
ale ze mnie leń
mam to w naturze 
no ale
dobra przejdźmy do szablonów !

Natalia Afromental
pobierz
przyjęłam od ciebie jedno zamówienie pomimo że zamawiałaś 3 razy u mnie te dwa zgłoszenia odrzuciłam bo a)nie robię z polskimi gwiazdami
b)nie robię ze "zmierzchem"

Jagoda Tomlinson
pobierz
zrobiłam najpierw jak prosiłaś to drugie zamówienie 

Demetria †
pobierz
mam nadzieję że się postarałam i przypadnie ci do gustu 
*przepraszam po raz kolejny 
ty wiesz za co 

Pałcia yo
pobierz
mam nadzieję że się podoba :) 

Tak więc mam nadzieję że kolory się podobają
jakieś problemy ? pisać na natalia.luz26@gmail.com
do soboty czy piątku zależy jak się wyrobię :)

6 komentarzy:

  1. Robisz naprawdę piękne szablony *.* Chciałabym robić coś takiego, ale to wydaje się dla mnie nie realne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu! *O*
    Dziękuję on jest piękny! Po prostu cię kocham robisz najpiękniejsze szablony na świecie! :**
    Mój boziu nie mogę się na niego napatrzeć jest taki PIĘKNY!!!! <333

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny dziękuję <3
    + nie musisz przepraszać nic się nie stało nie gniewam się : )

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy i trzeci szablon są genialne ! <3 CSS jest idealny , a grafika ? Nie ma do czego się nie przyczepić ! Zero niedotartych krawędzi , zero błędu . Za to w drugim nie pasuje mi czcionka , po prostu może to tylko moje widzimisię , ale nie lubię może tej czcionki ... Tak wyszło :< Ale szablon jest bardzo dobry :))) Pozdrawiam , Careline . / Przepraszam , że tak rzadko wchodziłam , postaram się to nadrobić:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, dziękuję bardzo! <3 x

    OdpowiedzUsuń
  6. pobieram szablon z notki {165 - 173} #Free z Perrie Edwards z Little Mix na bloga http://dems-in-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń