piątek, 20 września 2013

{162-165} This Is Us

Heeej :)

Haha, coraz częściej piszę posty, poprawiłam się :P Właściwie to nie powinnam tego pisać, tylko uczyć się na konturówkę, ale co tam xD Komputer ważniejszy!
Ok, bez zbędnych wstępów przejdę do szablonów. Dzisiaj - jak obiecałam - mam szablon dla Chachi Gonzales. Niestety, nie mogłam załadować podglądu na stronę, więc mam dla was podglądy od razu:

Dla Chachi Gonzales:

Podobny mam na podstronie xD Ale mi się podoba, taki szarawy, a takie lubię najbardziej. Szablon robiło mi się bardzo szybko i przyjemnie. Tylko kłopoty miałam z załadowaniem tego podglądu... Ale reszta jest ''Git Majonez'' xD

Oprócz tego mam jeszcze 2 wolne nagłówki:


Papa :)
EDIT:
Z konturówki dostałam 5!!! :P



5 komentarzy:

  1. - Szablon jest świetny. Bardzo ci za niego dziękuje. Nie mogłam się go doczekać.
    Dziękuje jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba♥♥♥

      Usuń
    2. - Mam małe pytanie. Wypakowałam szablon i skopiowałam cały kod, a następnie go wkleiłam i nie załadował mi się cały szablon zobacz na blogu.
      http://czerwona-planeta-fanfiction.blogspot.com/

      Usuń
    3. Poprostu musisz wstawić nagłówek

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń