wtorek, 23 lipca 2013

{77-79} Highway to hell.

Czeeeść! Jestem tutaj po dość długiej przerwie, co pewnie zauważyły osoby zamawiające u mnie szablony. I tutaj muszę kilka z nich zasmucić.Nie mam wszystkich szablonów. Nie zdążyłam zrobić każdego zamówienia, bo... A z resztą, jeśli kogoś to interesuje, to może zajrzeć na mojego prywatnego bloga. Nie wiem, jaki jest sens rozpisywania się tutaj, kiedy każdy jest tutaj po to, żeby zobaczyć swoje szablony, prawda? No więc, nie przedłużając, pokazuję Wam szablony:

Zamówienie dla Szalonej Pisarki:
(Podgląd po kliknięciu w miniaturkę)

Szablon masz już na blogu, więc opcji pobierania nie będzie, bo to bez sensu. 
Nie podoba mi się. Po prostu jest jakiś dziwny. To wszystko ze sobą nie współgra. Nie wiem...

Zamówienie dla Eternal_Hope
(Podgląd jw.)

Prosty onetowski szablon. Nic szczególnego. Nie wyszedł mi. Jakbym go teraz robiła jeszcze raz, to byłoby w nim więcej stocków, to na pewno. A poza tym, ciekawe, czy zgadniecie, co to jest ta taka dziwna otoczka posta :) Bo ja już sama się teraz zastanawiam, czy to na pewno jest zrozumiałe.
Poza tym, szablon już masz na blogu, więc opcja pobierania jest bez sensu. Tak, jak wyżej.

Zamówienie dla Olci ;*
(Podgląd jw.)

A to jest mój faworyt. Podoba mi się pod każdym względem. Może Css jest prosty (jak w każdym moim szablonie) ale graficznie mi się strasznie podoba... No dobra, przejście nagłówka w tło ciągle leży, ale i tak jest lepiej niż poprzednio! 

I to już wszystkie moje szablony. Przepraszam osoby, które zamówiły u mnie szablon i go nie otrzymały -spróbuję je zrobić w najbliższym czasie! Obiecuję!!!

Zamówień na podstronie chwilowo nie przyjmuję, nie wiem ile to potrwa - najpierw chcę dokończyć tamte, których nie zrobiłam. Komentowanie będzie zablokowane, więc proszę kontaktować się ze mną przez maila lub gg. Kontakt podam gdzieś na podstronie.

I chyba to już wszystko :) Wy też nie możecie doczekać się Factory Day #1 ??
Pozdrawiam,
Minaslimme!

7 komentarzy:

  1. Szablon jest nie taki jak chciałam, bo jest jeszcze lepszy! Fajnie, że dałaś takie graficzne ustawienie. Cieszy mnie to i nie szkodzi, że to angielska nazwa. I tak jest maga śliczny! ♥
    Nie spodziewałam się, że dziś już będzie! Kocham cię Minaslimme :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych kilku słowach serce stanęło mi w piersi :)
      Cieszę się niezmiernie, że Ci się podoba, byłam szczere przekonana, że ten napis i kolorystyka (w końcu chciałaś coś z szarym, a ten szablon opiera się na brązach) nie będą Ci się podobały, a tu takie zdziwko :D

      Usuń
  2. Jakie cuda!:)Już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę swój szablon... Najbardziej podoba mi się ostatni, mam sentyment do wilków:)
    Piękne prace, gratuluję^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesadzasz. Są śliczne. Sama chciałabym umieć takie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy program, kilka zdjęć, tekstur i dobre chęci, a szablony czekają, wystarczy trochę popracować.

      Usuń
  4. Idzie Ci coraz lepiej ;D Ostatni szablon jest boski. Kolory, stocki i CSS. Wszystko bez zarzutu.
    Szablon drugi również jest ładny, lecz to nie moja kolorystyka. Wszystko idealnie współgra i daje dobry efekt :)
    Szablon pierwszy jest najgorszy z notki. Napis, kolorystyka, sam nagłówek jest zbyt wycięty.
    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń