sobota, 8 czerwca 2013

{35-36} Everyone's just going crazy in these days. It's like the end of the world .

Witam po długiej przerwie :) Rękę mam już prawie sprawną, a więc musiałam wkońcu coś zrobić :D I jak Wam się podoba szablon ? : ) Śliczny prawda ?

Jak widzicie moja nazwa uległa zmianie , więc przy zamawianiu o tym pamiętajcie :)

Na fabryce szablonów odbędzie się wielka rewolucja :) Znaczy już się zaczęła , widząc szablon . Razem z Arcanum mamy wiele w zanadrzu :)

Darmówka :

Pobierz  | Blog próbny 

Przepraszam, że taka miniaturka :c naprawdę nie miałam czasu, a teraz też robię notkę w pospiechu ;c 
Coś nowego ? CSS jest inny ! Nauczyłam się dzięku Logu ; ) kto by pomyślał ... 
Hm . 




Jak widzicie ... wyszło mi ciemno i ... Z ZUZĄ <3 
Uwielbiam ją i cieszę się straaaasznie , że wygrała <3 <3 <3 <3  

Zamawiać u mnie już można . 
Jeśli ktoś zamawiał i nie dostał wcześniej odmowy , to przepraszam :c
Zmieniamy teraz sposób zamawiania i po prostu mam mętlik :o 
A więc . Przyjmę z 3 zamówienia  ? :) 


EDIT 10.06 - 21:48 

Przyjmuję zamówienie 
irresistible 
Juli Motyckiej
 Capitan Pipes
Olijka

ZAMÓWIEŃ JUŻ NIE PRZYJMUJE 








10 komentarzy:

  1. No dobra, zacznijmy od pierwszego szablonu.
    Kolory są ciepłe i przyjazne. Wszystko bardzo ładnie wygląda tylko nie pasuje mi zdjęcie modelki. Odcina się swoją barwą od całego tła.
    Jeśli chodzi o szablon drugi to nie wiem. W podglądzie jest inny szablon niż w blogu próbnym.
    W podglądzie tło jest bardzo, bardzo ładne. Moim zdaniem wszystko z sobą idealnie współgra gdyby nie Zuza. Zdjęcie zdyb odcina się kolorem.

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam http://arcanum-quieti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawiałam już u ciebie pod tą notką http://fabrykaszablonow.blogspot.com/2013/06/welcome-to-jungle.html#comment-form i nie wiem czy mam zamawiać jeszcze raz.
    A tak w ogóle to szablony moim zdaniem są świetne : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak o tym zamówieniu wiem :) Chodzi mi o starsze notki :)

      Usuń
  3. Moim ulubieńcem tej notki jest ewidentnie szablon z Zuzą. Śliczny jest :)
    Chciałabym zamówić szablon u Ciebie, kochanie :D
    Szabloniarka: careline .
    Adres bloga: aksamitny--dotyk
    Hasło: IMPOSSIBLE
    Proszę Cię o szablon z Zaynem Malikiem i jakąś dziewczyną.
    Zdjęcie Zayna : http://weheartit.com/entry/63761727
    Dziewczyna :http://weheartit.com/entry/64145630 lub http://weheartit.com/entry/64061234
    Układ dowolny. Chciałabym żeby na szablonie było dużo stocków - takich jak pistolet, łóżko, bongo, dym,zegarki, domy, ulice, małe dwa klucze,schody,tatuaże, kwiaty. Szablon musi być namiętny, tejemniczy i magnetyczny. Ty wiesz o co mi chodzi. Zayn musi być tu ukazany w jak najniegrzeczniejszej postaci :)
    Liczę na Ciebie :* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie mogę przyjąć zamówienia, gdyż nie mam za bardzo jak. Może to marne wytłumaczenie, lecz innego nie mam :(

      Usuń
  6. Ech :/ Brak czasu, nie zdołałabyś uporać się z tym nawet w dwa tygodnie? Dobrze, w takim razie tak jak wspominałam w zamówieniu proszę o wykonanie zamówienia careline.Jeśli jest taka możliwość to poinformujesz ją o moim zamówieniu, żebym mogła się dowiedzieć czy podejmie się careline tego zamówienia + orientacyjny termin jego wykonania?Oczywiście nie ponaglam ale chciałabym wiedzieć na czym stoję ;) Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uh . Mogę powiedzieć Ci tak. Nie mam ... może inaczej . Nie sądzę , że mam aż takie doświadczenie z grafiką , że dam radę to wszystko ładnie zrobić . Ale mogę podjąć się ryzyka i wstawić go w ten weekend może :)

      Usuń
  7. Rozumiem.Jeśli to dla Ciebie zbyt karkołomne zadanie to wycofuję się.Po co później mam robić Ci wyrzuty że coś mi nie odpowiada "bo to, bo tamto, bo siamto".Zaoszczędzę Tobie nerwów i fatygi, ale mimo to życzę Ci wszystkiego najlepszego abyś dalej szlifowała swoje umiejętności graficzne :) Zamówienie już skasowane, żeby nie było niepotrzebnych nieporozumień.

    OdpowiedzUsuń